11 Lei si 8 shortlisturi [UPDATE] 11 Lei si 9 shortlisturi mai tarziu, Romania s-a intors de pe meleagurile franceze la viata de birou. Dar e o viata mai frumoasa, ne gandim, fiind populata cu metale.
Un bilant pe indelete ale premiilor acordate campaniilor romanesti la Cannes Lions, editia a 63-a, am facut aici, unde am indexat si castigatorii premiilor speciale acordate pe baza punctajelor obtinute in festival.
Va reamintim pe scurt: Agentia Anului a fost numita AlmapBBDO Sao Paulo, urmandu-i in clasament Grey New York si INGO Stockholm. Droga5 New York este Agentia Independenta a Anului, cu Jung von Matt Hamburg si Wieden+Kennedy Portland pe locurile urmatoare. Reteaua Anului 2016 este Ogilvy & Mather, cu BBDO Worldwide si Young & Rubicam pe locurile doi si trei. In clasamentul pentru Holding Company of the Year, WPP este urmata de Omnicom si Interpublic. Companiile de productie premiate cu Palme d'Or au fost Tool USA, Epoch Films USA, Stink UK, Vrse.works USA si O Positive, USA.