Astazi a fost difuzat cel de-al patrulea episod din serialul Pink Crayon, emisiunea produsa de 2Performant si sustinuta de F64 si Zoot.
In acest episod a fost invitata Ana Mihailescu, Marketing Manager Marketonline in perioada 2009-2015.
Ana a vorbit despre cum iti poti construi corect o strategie de produs si preturi pentru Black Friday si despre cum poate un magazin online sa isi aloce bugetul de marketing pentru a obtine vizibilitate si vanzari.
Pink Crayon #4 | Ana Mihailescu
Pink Crayon este o emisiune online despre marketing, media si tehnologie, in care se discuta cu cei care schimba regulile jocului in aceste trei domenii.
Serialul are 10 episoade ce vor fi difuzate pana la mijlocul lunii iunie, cu invitatii: Daniel Truica (fondator Vola.ro), Matei Pavel (co-fondator T-me studios), Vladimir Oane (Product Director Hootsuite), Andreea Cimpoesu (COO 2Performant/2Parale), Alen Todorov (Marketing Manager Elefant.ro), Ana Mihailescu (Marketing Manager Marketonline 2009-2015), Andreea Esca – Alistmagazine.ro, Alex Volocaru (Digital Performance Manager Orange), Radu Dumitru (blogger independent nwradu.ro), Raluca Mateiu (CEO InternetCorp), Serban Cristian (DeClub.ro).