Catalin Rusu (Creative Director, Rusu+Bortun) ne ia incet. Pase cu latul mai intai, alergare usoara. Un pic de mersul piticului, ca vorbim, totusi, de Nationala Romaniei. Cum faci sa ai un brand iubit? Fa-l cunoscut. Cum il faci cunoscut? Expune-l. Cum il expui? Califica-l, domnule, la turnee finale, si lasa gargara. Intrebari si raspunsuri, amintiri si pronosticuri.
Asadar, stam de vorba cu un om care stie sa aprecieze atat frumosul din jocul lui Sanmartean, cat si uratenia incantatoare din jocul Italiei.
Nu este mai putin adevarat ca si dupa un European chinuit se pot gasi samburi de optimism. De pilda, legaturile afective dintre suporteri si Nationala. Sigur, jucatorii au transmis neputinta si teama in ultimul meci, asa ca ele au luat forma dezgustului si a renuntarii printre suporteri in cele din urma. Insa, pana sa jucam cu Albania, amintiti-va: vara, planuri de concediu, Stancu golgheter, familii si prieteni in fata televizorului, falsand imnul. Nu era prea rau, nu?