Campania “Shop like a Jedi”, realizata de Carrefour si Publicis Romania, nominalizata de doua ori la Festivalul Cannes Lions

Campania “Shop like a Jedi”, realizata de Carrefour si Publicis Romania, nominalizata de doua ori la Festivalul Cannes Lions

Campania “Shop like a Jedi” realizata de Publicis Romania pentru Carrefour Romania are doua nominalizari la Festivalul International de Creativitate Cannes Lions 2016, la categoria Media, pentru “Retail, e-Commerce, Restaurants & Fast Food Chains” si “Use of Screens”.

Campania a fost premiata luna trecuta cu inca doua trofee Gold la Premiile FIBRA 2016, la categoriile Craft - Best Use of Technology si Promo & Activation - Shopper Experience, si cu un trofeu Silver la categoria Digital Branded Tech.

 

Case-ul

De asemenea, “Shop like a Jedi” a ocupat locul 1 in top ADC*Ro din luna ianuarie si a aparut in Directory Magazine (Marea Britanie), renumita publicatie a celor mai creative campanii in Direct Marketing, la nivel international.
Campania “Shop like a Jedi” s-a mai bucurat de aparitii in cunoscute publicatii de advertising, precum: TrendHunter,  PSFK sau Digital Buzz.

“Suntem incantati de aceasta realizare si ne bucuram ca impreuna cu Publicis Romania am implementat o campanie de loializare complexa. Astfel, am imbinat cu succes universul Carrefour cu universul Star Wars, iar acest lucru este confirmat de cel mai mare festival de creativitate din lume. Ne bucuram ca am putut oferi clientilor nostri experiente noi la cumparaturi, experiente inovative ce imbina tehnologia de ultima generatie cu shoppingul clasic, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamica Comerciala&Pricing Carrefour Romania.

La finalul anului trecut, Carrefour si-a propus sa ofere clientilor sai un mod inedit de a face cumparaturile. Astfel, clientii din Carrefour Mega Mall Hypermarket au avut ocazia sa devina adevarati Jedi si sa isi aleaga, cu ajutorul celebrei “Forte” din Star Wars, produsele preferate direct de pe raft.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related