In sfarsit, un brand din categoria beauty a inteles femeile. E vorba de Pallete Intensive Color Creme (Palette ICC), brandul de vopsea pentru par din portofoliul Schwarzkopf. Am descoperit o campanie minunata care se adreseaza multiplelor nuante ale conditiei feminine: calitatea de trofeu, mentalitatea copilului de gradinita si, mai general, statutul de drona activata de validarea celorlalti (pe rand, soti, taximetristi si fosti iubiti).
Te-ai vopsit inainte sa ma atingi?
Deranjat de la meci, barbatul refuza avansurile femeii sale, insuficient impanate.
Nu o face intentionat, ci chiar fara sa-si dea seama, ea fiind atat de fada la momentul de contact.
De observat aici si cum intelepciunea comunicarii Palette atinge si genul masculin. Ce barbat sanatos la cap ar merge la un film sau o piesa de teatru altfel decat momit?
Vopseste-te, nene, altfel nu te ia taxiul
Ai vazut-o pe colega aia a ta cum se aranjeaza, nu? Nu poti sa fii si tu ca ea? De-aia vii cu autobuzul acasa.
Te-a parasit iubitul? Pai daca nu erai vopsita
Sau tragicomedia "Nu te ia nimeni cu parul ala in cap".
Cele 3 spoturi sunt postate pe canalul de YouTube Schwarzkopf Romania; dar, din fericire, nu par sa fie romanesti. Tara de provenienta e inca un mister. Cateva cadre din primul spot ne arata niste bilete cu cuvinte in limba germana si basca (datua?), iar taxiul din clipul cu numarul doi prezinta un (cel mai probabil, mincinos) "N.Y.C".