Geometry Global are un nou Global Chief Digital Officer

Geometry Global are un nou Global Chief Digital Officer

Geometry Global are placerea de a il numi pe Fadi Shuman noul Global Chief Digital Officer. Fadi ii va raporta CEO-ului global Steve Harding, va face parte din Comitetul Executiv Geometry la nivel global si se va stabili in Londra.

Inainte de a fi numit Global Chief Digital Officer al Geometry Global, Fadi a detinut pozitia de cofondator si Chief Creative and Commerce Officer in cadrul agentiei premiate la nivel global, BORN. Sub conducerea sa, divizia globala de commerce s-a extins in America de Nord, Europa si zona Asia-Pacific, contribuind la cresterea veniturilor din servicii de digital si e-commerce de 5 ori in 3 ani. Fadi a lucrat alaturi de branduri si business-uri precum Red Bull, DNKY, M&S, Unilever, TATA Group, Tesco si Tag Heuer.

“Fadi este un adevarat expert in digital, cu multa experienta in antreprenoriat. Aflat la intersectia dintre brand, continut si commerce, intelege cum si de ce oamenii isi fac cumparaturile online. Geometry se concentreaza pe transformarea capitalului de brand in actiuni concrete, iar Fadi vine cu o combinatie perfecta de viziune si cunostiinte care vor garanta ca oamenii sunt inspirati si implicati cand vine vorba de online”, a declarat Steve Harding, Global Chief Executive Officer al Geometry Global.

 “Sunt incantat sa ma alatur unei agentii care este foarte implicata in imbunatatirea modului in care oamenii fac achizitii. Pentru mine, provocarea consta in gasirea unor instrumente si a unei infrastructuri digitale optime. Ele sunt necesare pentru a crea cea mai completa experienta pentru consumator, de la momentul declansarii pana la cel al achizitiei. Voi contribui la ghidarea inovatiei digitale pentru clientii nostri astfel incat sa ii sprijinim in a fi cu un pas inaintea tuturor. Este o oportunitate uimitoare si sunt pregatit sa incep”, a adaugat Fadi Shuman

Fiind fondator al unei agentii si antreprenor, Fadi are competentele si priceperea necesare cresterii si dezvoltarii afacerilor. Are peste 15 ani de experienta in oferirea solutiilor de commerce omni-channel pentru branduri din intreaga lume.

Intre 2001-2012, Fadi a detinut pozitia de CEO al agentiei fondate de acesta, POD1, din Londra si New York. Acestea sunt specializate in crearea de experiente transformative de comert online pentru business-uri precum UNIQLO, Net-a-Porter, Mr & Mrs Smith si Salvatore Ferragamo.

Din pozitia de Creative Technologist, Fadi a participat la crearea unor tehnologii si platforme ce includ exemple precum List Ideas, o modalitate de a crea liste de dorinte online. Comunitatea a atins peste 100000 de useri. De asemenea, el a co-fondat kamikazevideos.com, o platforma online pentru pasionatii de sporturi extreme care s-a adaptat trendului video-urilor generate de useri, distribuindu-le pe mai multe platforme online din Europa si Asia, si ajungand, in cele din urma, sa fie vandute afacerilor.

Fadi a facut parte din juriul premiilor Webbys, EcommerceAwards.com si Awwwards. Este castigatorul unor premii precum BIMA, Pixel Award, FWA, IMA si a fost inclus in topul Inc.500 in 2012.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related