Catre creativii de toate formele si marimile, Nico Stumpo and Hanneke Matselaar (72andSunny & 72U) spun: Hai in Amsterdam

Catre creativii de toate formele si marimile, Nico Stumpo and Hanneke Matselaar (72andSunny & 72U) spun: Hai in Amsterdam

Salut, om creativ. E posibil sa nu lucrezi in publicitate, ci sa-ti petreci zilele lucrand cu lemn, hartie, muzica, stiinta, cod, statistici , tehnologie sau orice alt domeniu. Dar asta nu inseamna ca esti mai putin creativ decat cei cu meseria de a genera idei.

Uite care e treaba. Sunt niste oameni in Amsterdam care te plac si care vor sa-i vizitezi. Ii cheama Nico si Hanneke si sunt coordonatorii 72U (event-ul de Facebook, aici), un hub de creativitate spin-off al 72andSunny care s-a ivit la un moment dat in mintea fondatorului agentiei, John Boiler.

Idee e asa: creativii de toate nationalitatile sunt invitati in Amsterdam intre 26 septembrie si 16 decembrie. Cazarea si transportul  sunt gratuite, participantii urmand sa primeasca si bani de buzunar. Acolo vor lucra pe briefuri si proiecte customizate pe skill-urile fiecaruia in cadrul unei "tabere" de 3 luni.

Aplicatiile (portofoliu si raspunsuril la cateva intrebari) se pot trimite pana pe 15 iunie inclusiv, deci hai la treaba.

Indoielnic, dar daca aveti nevoie de motive mai detaliate ca sa aplicati cat mai rapid, vi le-au scris mai jos Nico Stumpo si Hanneke Matselaar.

 

Coordonarea 72U

Suntem un cuplu de creativi. Lucram impreuna din 2005 si acum avem un Imagination studio (n.r. un studio dedicat creativitatii multidisciplinare) numit Thisisarobot aici, in Amsterdam.

Experienta noastra vasta in lucrul cu branduri internationale ne permit sa adoptam abordarea 360. NU ne concentram pe un singur canal ca sa transmitem si sa propagam un mesaj. Mai degraba ne concentram pe intreaga experienta pentru a oferi un mesaj unitar spectatorului final.

Vrem sa aducem abordarea asta si in cadrul 72U pentru ca e foarte important ca intr-o industrie creativa sa valorifici oameni care au talente si skill-uri variate.

 

72U: a cui a fost ideea?

Ideea a pornit din birourile din Los Angeles ale agentiei. A rasarit in mintea lui John Boiler (fondator 72andSunny), care voia sa creeze un spatiu de learning in interiorul agentiei care sa fie cea mai pura expresie a viziunii companiei: sa devina o platforma pentru dezvoltarea personala si expresivitatea creativa. 72U isi propune sa-i inspire pe cei talentati si creativi in calatoria lor prin lumea atotschimbatoare a creativitatii.

 

De ce creativi-hibrid? De ce la nivel international?

Noile generatii de creativi sunt hibrizi; toti au varii seturi de abilitati, nu sunt doar fotografi sau scriitori, se descurca bine pe mai multe planuri. Sunt scriitori, pictori, fotografi, muzicieni si tot asa.

Aceste generatii au oportunitatea de a incerca forme diferite de a se exprima si sa le stapaneasca pana la excelenta multumita tehnologiilor avansate disponibile la nivel larg in ziua de azi.

Ei invata ca lumea are de oferit multe perspective asupra aceleiasi situatii. Iar 72U este despre aprofundarea si intelegerea notiunii de a crea experiente care sa imprime amintiri asupra audientelor lor.

 

Obiectivele programului in ce priveste agentia 72andSunny

Principalul obiectiv este sa "deschida" agentia lumii din afara, creand si o legatura cu orasul Amsterdam. Vrem sa lucram la proiecte cu impact cultural si pozitii ferme, dar acest program reprezinta mai ales concretizarea misiunii 72andSunny - aceea de a fi o platforma destinata cresterii individuale si expresiilor creative in toate formele lor. Si, desigur, obiectivele sunt sa inspire si sa se lase inspirata de o noua generatie de oameni creativi.

 

Pentru cei nesiguri: orice tip de creativ e binevenit?

Da, orice tip de creativ este incurajat sa aplice. Cu cat mai diverse background-urile participantilor, cu atat mai provocator si inovator va fi programul in sine, oferindu-le instrumentele necesare sa lase un impact pozitiv asupra Amsterdamului si dincolo de el, indiferent de cariera vor alege pe viitor.

 

La ce sa se astepte participantii?

Sa se astepte ca aceste 3 luni sa le schimbe vietile. Proiectele si briefurile la care vor lucra sunt croite pe seturile de skill-uri ale creativilor pe care ii vom selecta. Echipa va lucra permanent impreuna si vor interactiona frecvent cu creativii din interiorul agentiei. Fiecare creativ va avea un mentor care il va ghida pe parcursul celor 3 luni.

                                                                                                                    

Oportunitati de angajare dupa 72U?

Oportunitati exista intotdeauna.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related