Grayling a primit premiul Agentia Est-Europeana de PR si Consultanta a Anului la Gala Premiilor EMEA SABRE din Berlin.
Juriul a subliniat contributia agentiei la dezvoltarea pietei de PR din Europa Centrala si de Est (CEE) si forta retelei in regiune (10 birouri cu 170 de consultanti angajati), care permite agentiei sa se ocupe de „unele dintre cele mai importante proiecte la nivel regional.”
Mai mult, juriul a accentuat ca Grayling a continuat sa-si desfasoare cu succes activitatea in Europa Centrala si de Est in timp ce unii dintre competitorii sai au fost obligati sa-si reduca operatiunile. De asemenea, juriul a subliniat importanta segmentului de Public Affairs ca factor major de crestere pentru Grayling in CEE.
"Acest premiu este mai mult decat o simpla reflectare a ultimelor 12 luni. Este rezultatul a mai bine de 10 de ani de munca sustinuta, pentru construirea si sustinerea in Europa Centrala si de Est a unei retele care sa fie la inaltimea standardelor stabilite de cele mai bune agentii de consultanti din Europa de Vest si Statele Unite. Ma bucur ca juriul a recunoscut si forta noastra in domeniul Public Affairs, care reprezinta acum sursa a aproape 50% din veniturile noastre in Europa Centrala si de Est", a declarat Jan Simunek (CEO Grayling pentru Europa Continentala).
Premiile EMEA SABRE sunt unele dintre cele mai prestigioase premii internationale din industria de PR. Peste 2000 de participanti din Europa, Orientul Mijlociu si Africa sunt inscrisi la diverse categorii si evaluati de un juriu international, alcatuit din experti in comunicare si branding de la diverse agentii de consultanta si companii.
Premiile sunt prezentate de Holmes Group, una dintre cele mai mari agentii globale de PR si publishing, specializata in cercetarea si monitorizarea trendurilor din industria Relatiilor Publice.