[Premiile FIBRA #1] Mihai Gongu (GMP): Mi-a parut rau ca nu am vazut work-ul premiat live, acolo, imediat inainte de sau dupa inmanarea medaliilor

[Premiile FIBRA #1] Mihai Gongu (GMP): Mi-a parut rau ca nu am vazut work-ul premiat live, acolo, imediat inainte de sau dupa inmanarea medaliilor

Luni de pregatire, o campanie de teasing, un Presedinte de la Droga5 si alti 7 jurati internationali minunati care au jurizat 724 de case-uri romanesti. Doamnelor si domnilor, au fost si Premiile FIBRA cu gantere in rol de premii pentru castigatori si karaoke spontan la after party. 
C
a sa exploram impreuna cele intamplate, cu bune si cu rele, am cerut feedback de la cativa dintre creativii de top ai industriei. Ca sa nu discutam asa, in gol, ci frumos, argumentat, cu notite pentru FIBRA #2.

Mihai Gongu (Creative Director, GMP Advertising)

 

Contextul era unul gri. Cei care voiau sa existe un festival local de creativitate nu mai sperau la mare lucru dupa doi ani de pauza. Era o resemnare calaie.

Ma bucur ca GMP a pus umarul ca festivalul asta sa se intample. De la naming si design la emotiile traite cand ne-au raspuns Bogusky si, in final, Droga.

Mi-a placut ca trollii au trollat pana in ultimul moment. Carcotasii sunt cel mai bun indiciu al prezentei valorii.

Mi-a placut ca oamenii din agentii care spuneau “we don’t play locally” anymore si-au convins sefii ca nu pot sta deoparte. A fost o primavara frumoasa.

 

Despre cele bune

Multe au fost bine. A fost bine juriul. De oameni destepti, sinceri, modesti si neindarjiti.

A fost bine-bine ca juriul a ales aceeasi Campaign of the Year(s) ca juriul Effie, amintindu-ne inca o data tuturor ca numele jocului e simplu: Creativity Sells!

Si a fost bini-di-tat marea de publicitari veseli, povestind, gesticuland, strangandu-se in brate, batandu-se pe umeri pe terasa de la Caro, la gala, ca o gasca de prieteni putin luati in Vama. Mi-era dor de filmul asta. L-am mai vazut prin 2004 la Golden Drum. E un film bun, m-as uita la el mai des.

Dar cel mai bine a fost trofeul gandit de prietenii de la Go Studio. N-am mai vazut atatia creativi entuziasmati de o bucata de fier de la relansarea Pegas.

 

Si cele mai putin bune

Mi-a parut rau ca nu am vazut work-ul premiat live, acolo, imediat inainte de sau dupa inmanarea medaliilor.

Ar fi fost timp macar pentru lucrarile care au luat Gold asa cum se arata si la Cannes sau Eurobest. Si oricum au fost lucrari care au luat Gold in mai multe categorii. Nu ar fi fost nevoie sa fie aratate repetat. Clientii erau acolo dornici sa vada curajul si sa invete. Si erau truly in the mood for it.

 

Mai bine

Au fost cateva agentii care nu au participat, si independente si retele. Poate vor fi mai deschise anul viitor.

Niciun festival nu e perfect si nu va fi niciodata. Dar un festival cu juriu strain de la agentii independente mi se pare cea mai buna formula la care putem spera.

 

----------------------------------------------------------------

Esti creativ? Ai participat la Premiile FIBRA #1?
Spune-ne parerea ta despre Premiile FIBRA #1, urmarind puncte precum:
>> Cum vezi contextul in care au demarat "Premiile FIBRA"?
>> Ce a fost bine la editia #1?
>> Ce nu a fost bine la editia #1?
>> Cum crezi ca se poate face mai bine #2? 
Trimite-ne opinia ta pe story[at]IQads.ro

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related