Gold si Silver @ Young FIBRA pentru Scoala ADC

Gold si Silver @ Young FIBRA pentru Scoala ADC

Vineri seara, pe 6 mai 2016, ȋn cadrul ceremoniei de decernare a Premiilor Fibra, doua echipe de la Scoala ADC*RO au plecat acasa cu trofeele Gold si Silver la categoria Young Fibra.

Karla Georgescu, Irina Tanase, Serban Roman si Andreea Calarasu au castigat Gold pentru Dubla Provocare Carrefour, ȋn subcategoria de idei ȋmpotriva risipei de mancare, cu propunerea „Anti-waste Recipes”. Ȋn aceeasi subcategorie Anamaria Filip si Dragos Morman au castigat Silver cu ideea “Project Re-Grow”.

"Bravos echipelor! Aur si argint si mai ales niste lucrari tari. Este un rezultat foarte bun si muncit ce demonstreaza ca Scoala ADC*RO este din ce ȋn ce mai importanta pentru industria asta. Sunt mandru ca alaturi de Mihnea si Eugen am facut o prima editie Olimpiad atat de reusita! A fost o energie misto acolo, ȋn serile & noptile de miercuri la The Institute Cafe. Multumesc!" (Andrei Tripsa, tutore al Scolii ADC & Managing Partner Three).

Mihnea Gheorghiu completeaza: “Sunt extrem de mandru de studentii nostri si de ce au reusit sa obtina pana acum. Eu le-as fi dat un premiu doar pentru ca au rezistat pana la sfarsit ȋn Olimpiad. Ȋn astea 3 luni, au strans chestii mai bune ȋn portofoliu decat aveam eu dupa 3 ani de publicitate. Sunt sigur ca o sa-i vedem pe scene din ce ȋn ce mai mari. Pazea lene, primadoneala si autosuficienta din industrie pentru ca vine noua generatie. And they’re hungry AF.”

Echipele s-au antrenat timp de cateva luni ȋn cadrul modulului extra al Scolii ADC – Olimpiadul, modul dedicat exclusiv studentilor Scolii care vor sa inscrie proiecte la competitii nationale si internationale pentru tineri creativi. Modulul a fost coordonat de tutorii Eugen Suman, Mihnea Gheorghiu, Andrei Tripsa si s-a concentrat anul acesta pe doua competitii: Young Fibra si Young Lions.

Ȋn competitia Young Fibra s-au ȋnscris trei echipe dintre cursantii Scolii ADC, cu patru proiecte, toate nominalizate: Irina Gutan, Silvia Toaca, Adrian Costache cu ideea “The Food Saver app”, Karla Georgescu, Irina Tanase, Serban Roman si Andreea Calarasu cu „Anti-waste Recipes” si Anamaria Filip si Dragos Morman cu “Project Re-Grow” si “The mmmagnets”.

“Suntem foarte bucurosi si mandri ca am luat Gold la Young Fibra, s-a saturat si facebook-ul de noi. La capitolul Multumiri, ii gasim pe cei mai tari tutori: Mihnea, Tripsa si Eugen. Multumim juriului si Carrefour Romania pentru provocare. Chiar daca Olimpiadul a fost la prima editie, vrem sa demonstram ca n-a fost norocul incepatorului, ci doar inceputul unei generatii de creativi dornici sa faca chestii misto.” (Karla // Irina // Serban // Andreea).

Anamaria Filip si Dragos Morman descriu si ei atmosfera din timpul galei: “E misto sa-ti spuna cineva "bravo, frate, ce tare!" dar e si mai misto sa te ridici super emotionat de pe scaun si sa iei un premiu la primul tau festival de publicitate. Eu si Dragos am ȋnceput publicitatea pe bune anul asta, la Scoala ADC*RO. La Olimpiad mergeam entuziasmati cu anumite idei, stateam pana tarziu sa le sustinem si plecam mai determinati sa venim cu altele si mai bune, pana a iesit ideea premiata cu Silver YoungFibra. Ȋn cele din urma, a fost un exercitiu minunat, care ne-a format pe amandoi si pentru asta le multumim. Experienta asta ne-a deschis gustul pentru competitii ȋn publicitate si ne-am promis sa pastram echipa si sa facem mai multe chestii tari, ȋn curand.”

Eugen Suman, Presedintele ADC*RO si Creative Director Kubis Interactive, despre cele doua echipe castigatoare: “O parte din misiunea noului modul al Scolii ADC a fost ȋndeplinita: studentii au castigat aur si argint la Young Fibra. Mihnea, Tripsa si cu mine suntem super mandri de ei si super bucurosi ca toata munca lor a fost recunoscuta de, probabil, cel mai misto juriu pe care l-a vazut industria ȋn ultimii 10 ani. Oricare dintre agentiile care ȋi vor angaja, n-am niciun dubiu, vor avea de castigat."

Scoala ADC*RO este o scoala de concept, dedicata tuturor tinerilor interesati de domeniul publicitatii, un proiect Art Directors Club Romania (ADC*RO), organizat de The Institute.

Art Directors Club Romania este cea mai densa concentratie de talente creative si lideri de creatie din industria de publicitate romaneasca. Activitatea creativa si recunoasterea publica obtinuta de membrii ADC Romania pot defini fara dificultate traiectoria, momentele cheie si succesele industriei publicitare locale dar si regionale.

Misiunea organizatiei este de a conecta si de a aduce ȋmpreuna cele mai puternice talente creative si de a le pune la dispozitie instrumente prin care sa se manifeste cu solidaritate, generozitate si excelenta profesionala.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related