Membrii Art Directors Club Romania anunta top 3 cele mai creative idei din luna aprilie, realizate de agentiile de publicitate Geometry Global si MRM Worldwide Romania/McCann Erickson Romania.
Campania care a luat cel mai mare punctaj si ocupa primul loc este FRF sustine educatia, de Geometry Global. Echipa care semneaza campania este formata din Stefan Vasilachi (Head of Art) & Bogdan Costin (Senior Copywriter).
Adrian Preda (Creative Director FRIENDS / TBWA si membru ADC*RO) spune despre proiect: "O idee stralucitor de simpla, o executie implementata la nivel de echipa nationala si cea mai de impact campanie facuta vreodata in Romania. Felicitari invidioase pentru campanie."
Campania de pe locul doi este Bittersweet Pies, semnata de MRM Worldwide Romania/ McCann Erickson Romania pentru brandul Paul Romania. Miruna Macri (Art Director) si Sandra Bold (Copywriter) sunt creativii din spatele campaniei.
Pe locul trei a fost votata ideea Vodafone Transhumapp, realizata de Adrian Rusu (Art Director) si Simona Suman (Copywriter) de la McCann Erickson Romania.
Urmatoarele trei executii, in ordinea punctajului, au fost Social Ego - autopromo RXM Creative, Opera @ Cinema de la Heraldist & Wondermarks si Beko - Official partner of everyday de la McCann Erickson Romania.
Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate.
Art Directors Club Romania este cea mai densa concentratie de talente creative si lideri de creatie din industria de publicitate romaneasca. Activitatea creativa si recunoasterea publica obtinuta de membrii ADC Romania pot defini fara dificultate, traiectoria, momentele cheie si succesele industriei publicitare locale dar si regionale.
Misiunea organizatiei este de a conecta si de a aduce impreuna cele mai puternice talente creative si de a le pune la dispozitie instrumente prin care sa se manifeste cu solidaritate, generozitate si excelenta profesionala.