Arta stie: viata unui om spune mai bine povestea intregii umanitati decat epopeele colective. Povestea leului Cecil starneste mai multa compasiune decat cifrele care arata disparitia miilor de specii. Cum sa convingi oamenii sa nu mai risipeasca mancarea? Facand un film despre viata unei capsune, de cand a aparut ea in burta pamantului, pana la sfarsitul ei, de multe ori inutil, in frigider.
Nu e singurul fel prin care poti atrage atentia asupra risipei, bineinteles. Cei de la Carrefour au lansat o dubla provocare pentru tinerii creativi in cadrul Young FIBRA: sa schimbe lumea. Si, daca asta e prea mult, dintr-o suflare, sa o faca macar constienta asupra impactului ei fata de mediul inconjurator. Brieful cere (A) un design de catalog care sa ne aduca pe toti in magazine sau (B) o idee de reducere a risipei de mancare. Inscrierile se fac pana pe 29 aprilie.
Mai jos, ce inseamna si ce implica risipa de alimente in viziunea fundatiei americane Ad Council: