Prezervative false pentru vanatori adevarati

Prezervative false pentru vanatori adevarati

In incercarea de a stopa reproducerea vanatorilor care omoara din placere, MullenLowe Singapore si PETA au creat un produs si brandul lui de la zero: prezervativul Huntsman. Totul a pornit de la drama leului Cecil, care a starnit ura si indignarea online-ului.

Cheia campaniei a mers pe aceasta idee: vanatoarea recreationala este transmisa, ca o mostenire de familie, din tata in fiu. De aici si pana la ideea crearii unor prezervative false nu a fost decat un pas mic. Era nevoie de ceva care sa opreasca lantul vicios al omorurilor inutile.

Prezervativele au fost promovate ca orice alt produs; au avut inclusiv un site dedicat, ad-uri online si prezenta in social media.

Apoi, cei de la PETA au dezvaluit semnificatia lor adevarata:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related