Daescu Bortun Olteanu, in topul agentiilor europene cu cele mai multe nominalizari la Sabre Awards

Daescu Bortun Olteanu, in topul agentiilor europene cu cele mai multe nominalizari la Sabre Awards

Daescu Bortun Olteanu a obtinut patru nominalizari la Sabre Awards, cea mai prestigioasa competitie a PR-ului european, cu toate cele patru campanii inscrise. Astfel, agentia se numara printre agentiile europene cu cele mai multe nominalizari, fiind un lider in regiune.

"Fara rosu", campania gandita si implementata pentru Gillette, este nominalizata la un premiu Diamond, la categoria Research and Planning.

Tot o campanie pentru Gillette, "Sculptura", concureaza pentru aur la categoria Balkans.

Alte doua campanii sunt in cursa pentru cate un Gold, "Orasul se schimba cu noi" pentru Mega Mall la categoria Retailers si "Rolls2Boom" pentru Ultimate Ears/Logitech la Technology: Hardware.

"Daescu Bortun Olteanu nu are o istorie indelungata de participare la festivaluri de PR. Am inceput in urma cu vreo doi ani sa inscriem si am ales intotdeauna foarte bine lucrarile cu care sa ne prezentam in fata juriilor. Toate case-urile noastre au fost cel putin nominalizate. Anul acesta am inscris patru campanii. Toate sunt finaliste", spune Tudor Daescu, GM al Daescu Bortun Olteanu.

Ultimate Ears avea target dublarea vanzarilor in Q 4 al 2015 fata de trimestrul similar din 2014. Agentia a propus o strategie in urma careia, utilizand doar relatiile publice si canalele in-store, Ultimate Ears a reusit sa educe o categorie intreaga de public si sa creasca vanzarile cu 357% in termeni de volum, fara sa umble la pretul de la raft. In valoare, vanzarile Ultimate Ears au crescut cu 372%.

Dupa aurul obtinut cu un an in urma la categoria Retail pentru campania de lansare a Media Galaxy din Craiova, Daescu Bortun Olteanu este finalista in 2016 la aceeasi categorie cu campania de lansare si pozitionare a Mega Mall, cea care a facut din centrul comercial bucurestean cel mai cool mall din Romania in doar sase luni de la inaugurare.

Lansarea Gillette Fusion Pro Glyde Flex Ball avea ca scop revigorarea intregii categorii de razoare premium in intreg Balcaniul. Strategia propusa si ideea creativa care a sustinut-o a crescut segmentul nu numai in Romania, ci si in Bulgaria si Serbia.

Campania "Fara rosu", nominalizata pentru un Diamond la categoria Research and Planning, a fost premiata in toamna anului trecut si in cadrul PR Award. Agentia a convins un segment important al publicului tinta sa faca upgrade-ul de la lame de ras de unica folosinta la Gillette Mach3.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related