La capatul lumii, inspre cer sau in inima oceanului

La capatul lumii, inspre cer sau in inima oceanului

Spotul de mai jos poate parea oarecum ciudat in noua epoca a advertisingului, unde creativii au tot timpul grija sa le faca cu ochiul, ironic, consumatorilor, cautand, fara stanjeneala, ultimele straturi neexplorate ale glumelor, cele mai subtiri fineturi ale ironiei.

Ei, timp de 90 de secunde, Droga5 si Hennessy sunt seriosi, in timp ce incearca sa construiasca o poveste maiestuoasa. Am gasit cuvantul asta pentru ca ambitiile sunt mari – pana la stratosfera si in inima pamantului. Si nici brandului, nici agentiei, nu le e teama de ele.

Spotul spune povestea lui Auguste Piccard, care in 1931 a devenit primul om care a atins stratosfera, si a fiului sau, Jacques, care 30 de ani mai tarziu a atins cea mai de jos podea a oceanului in numele tatalui sau.

Cei doi au constituit subiectul perfect pentru campania "Wild Rabbit", care, din 2012, prezinta astfel de personaje, ale recordurilor de orice fel.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related