[YouTube Romania Ads Leaderboard] - Top 5 cele mai populare reclame vizionate in luna martie 2016. Dero si Telekom Romania in top

[YouTube Romania Ads Leaderboard] - Top 5 cele mai populare reclame vizionate in luna martie 2016. Dero si Telekom Romania in top

Experimentul comic al Dero Romania privind perceptiile strainilor asupra petelor romanesti se claseaza pe locul doi in topul din luna martie al celor mai populare spoturi vizionate pe YouTube de catre userii romani. Celalalt brand romanesc din top este Telekom Romania, care ajunge pe locul cinci cu un spot Tadaaam Show, emisiune online gazduita de vlogger-ul Mikey Hash.

Pe primul loc in cadrul YouTube Romania Ads Leaderboard din luna martie se afla un spotul companiei de mobile development DU Group - "Gift", lansat cu ocazia Earth Hour 2016.

YouTube Ads Leaderboard este o lista a celor mai populare reclame video care ruleaza pe YouTube. 

Clasamentul este generat pe baza vizualizarilor realizate de utilizatorii de YouTube din Romania in luna precedenta, urmarind mai multi indicatori relevanti, precum numarul vizualizarilor din Romania, rata de vizualizare (timpul mediu vizualizat dintr-o reclama) si raportul dintre vizualizarile organice si cele platite.

YouTube Romania Ads Leaderboard este un top lunar, publicat de IQads.

 

1. [DU Group] Gift

 

2. [Dero Romania] Experimentul DERO: Strainii vs. petele romanesti

 

3. [Under Armour] UNDER ARMOUR | RULE YOURSELF | MICHAEL PHELPS

 

4. [Samsung Mobile] Samsung Galaxy S7 Official TVC: Unpacking S7

 

5. [Tadaaam Show] Trailer: Hai la fotbal cu TADAAAM!

 

„Regasim doua campanii romanesti in topul de luna aceasta: Experimentul Dero si Tadaaam Show by Telekom, ambele cu continut dedicat YouTube si ambele cu lungimi de peste un minut.

De altfel, toate reclamele prezente luna aceasta in top au lungimea de cel putin un minut, desfiintand astfel mitul conform caruia spoturile scurte sunt mai apreciate. Lungimea medie a unui clip din YouTube Ads Leaderboard 2014 a fost de 3 minute, cu 47 % in plus fata de 2013. Iar topul reclamelor din 2014 si 2015 nu include niciun clip sub 1 minut", spune Emilia Branzan (Industry Manager, Google Romania).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related