Geometry Global Europe, Middle East si Africa are placerea de a o anunta pe Luise Hubbe in noua pozitie de Chief Digital Officer (CDO). Luise a venit de la Google, liderul companiilor de tehnologie, unde a ocupat functia de Creative Strategy Lead. In noul sau rol, se va stabili in Berlin si ii va raporta CEO-ului EMEA, Pietro Leone.
Odata cu aceasta pozitie, Geometry Global isi plaseaza expertiza digitala in centrul ofertei sale.
Luise va conduce livrarea serviciilor si solutiilor digitale la nivel regional si va fi responsabila de implementarea si dezvoltarea tool-urilor digitale si transferul cunostintelor in regiune.
Pietro Leone, EMEA CEO declara: “Comportamentul consumatorilor se modifica pe zi ce trece, iar competentele unice ale lui Luise in strategie, tehnologie si date ne vor intari abilitatea de a tine pasul cu aceste schimbari. Digitalul este in centrul business-urilor si va modela lumea in urmatorii cativa ani. Sunt incantat ca Luise a decis sa ni se alature de la gigantul tehnologiei, Google, pentru a prelua leadership-ul digital al Geometry.”
Luise a adaugat: “Spatiul digital este un martor constant al unor progrese captivante, care ne ajuta sa livram cel mai relevant si creativ continut pentru potentiali consumatori la momentul oportun. Sunt incantata sa ma alatur agentiei Geometry Global, care si-a dovedit valoarea prin inovatie si leadership in digital in ultimii ani. Solutiile creative bazate pe noi posibilitati vor modela viitorul afacerii clientilor si abia astept sa fiu parte a schimbarii in calitate de membru al echipei Geometry Global”
Inainte de a ocupa pozitia de Creative Strategy Lead pentru Google si Global Partner Lead la Pfizer, Luise a detinut functii de strateg la agentia AKQA, din grupul WPP, Scholz & Friends Strategy Group si DDB. A lucrat pentru clienti precum Volkswagen, Audi, Opel Vauxhall, IKEA, Tchibo, Ferrero si Vodafone.