Cele ramase

Cele ramase

Libere. Independente. Nemaritate. Au peste 25 de ani si au fost puse la categoria Resturi. De parinti, rude si societate. Se intampla in China, dar nici in alte parti ale lumii femeile singure nu se inconjoara cu pareri de bine.

SK-II, brandul P&G, si agentia suedeza Forsman & Bodenfors (cunoscuta pentru Volvo - "Epic Split") au avut o initiativa care incepe sa sape la temeliile unor astfel de mentalitati.

Sub umbrela #changedestiny s-a putut vedea cum femeile au pasit in parcurile de maritis (locuri obisnuite in China, unde parintii si rudele lasa mesaje matrimoniale) si le-au schimbat semnificatia, lasand acolo propriile lor mesaje.

„Nemaritata” nu inseamna „rest”, ci o alegere.

De admirat, scrie Creativity Online, este ca initiativa vine din partea unei agentii straine, din afara cercului, iar asta nu a impiedicat campania sa fie autentica, cu insight local si sens universal.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related