Membrii Art Directors Club Romania aleg in fiecare luna top trei cele mai creative idei realizate de agentiile de publicitate. Cele care semneaza lucrarile din topul lunii martie sunt Headvertising si Publicis Romania pe locul intai, GMP Advertising pe locul doi si agentia MRM Worldwide Romania pe locul trei.
Campaniile care au luat cel mai mare punctaj, la egalitate, si ocupa primul loc sunt ING - Cel mai bun prieten al salariului, semnata de Headvertising, si Green Endorsement, realizata de Publicis Romania.
Acestea sunt urmate de Premiile Fibra - Consumatorii au curaj, campanie a agentiei GMP Advertising, iar pe locul trei se afla KFC – Wifi test, semnata de agentia MRM Worldwide Romania.
Despre campania ING, Eugen Suman (Presedintele ADC Romania & Creative Director Kubis Interactive) spune: "ING a avut ȋntotdeauna o comunicare atipica pentru o banca, cel putin ȋn Romania. Campania "Cel mai bun prieten al salariului" vine ȋn continuarea acestei traditii de creativitate relevanta pentru consumator. I-am dat punctajul maxim pentru felul ȋn care a fost scrisa, pentru modul ȋn care tine oamenii ȋn fata televizorului si pentru sansa deloc neglijabila a acelui latrat "bani, bani!" de a intra ȋn pop-culture. Pe mine m-a convins."
Mihai Fetcu (Creative Director Geometry Global & membru ADC*RO) vorbeste despre cea de-a doua idee clasata tot pe locul 1 luna asta si declara: "Campania Green Endorsement le-a dat oamenilor cel mai bun cadru de a-si arata atasamentul fata de mediu. E o alta perspectiva a campaniilor sociale de tipul "salvati padurea" . Doua comunitati diferite, dar cu valori comune - voluntarii si angajatorii - au fost conectate prin CV, iar "playground-ul" asta mi se pare senzational. Mihnea Gheorghiu, bingo!"
Echipele de creatie premiate sunt formate din: Radu Soimulescu, Andreea Moise, Alexandra Mirzac, Art Directori si Serban Alexandrescu, Alin Tatarca, Copywriteri de la Headvertising; Florin Padurean, Art Director si Laur Raboj, Copywriter, de la Publicis Romania; Razvan Raicu, Art Director, Bogdan Raileanu si Corneliu Radu, Copywriteri, in cadrul GMP Advertising si Nadejda Ghilca, Art Director si Sandra Bold, Copywriter, de la agentia MRM Worldwide Romania.
Urmatoarele trei executii, in ordinea punctajului, au fost Grand Entertainment - Ziua Poeziei (Jazz), Lidl - Meriti sa fii surprins (MRM Worldwide Romania) si MedLife - Juramantul lui Hipocrate (Jazz).
De asemenea, ADC*RO a fost impresionat de reactia rapida a creatorilor Bernie Speed Test si Visit Bogata si si-ar dori ca si clientii sa faca real-time marketing la fel de bun. Chapeau asadar pentru doua idei bune din online!