Au alta limba si alte haine, o cultura pe care nu o intelegem si obiceiuri de care ne este frica. In 2016, teama de ceilalti a castigat prea mult teren, iar mintile si-au inchis prea multe usi. Imigrantii vin si, o data cu ei, instincte primare reinvie in detrimentul ratiunii.
"This Is Wholesome" de la Honey Maid intra in al treilea an si mai face un pas catre acceptare. Mesajele lor, serioase, politice si puternice, au mers deja prin locuri controversate, precum legalizarea casatoriilor gay. In 2016 continua sa mearga si mai adanc, inspre fricile unei Americi dezorientate.
Campania este realizata de Droga5, mai exact de Kevin Brady, care este si presedintele juriului FIBRA (un interviu cu el, aici). Cei care vor sa se remarce in ochii lui, sunt asteptati.
Campania are si o componenta online interesanta. E vorba de Butonul "Wholesome”, o aplicatie de browser care ofera posibilitatea de a naviga pe internet sub lentila tolerantei. Un click pe acest buton schimba titlurile si imaginile de pe orice pagina, intr-o nota pozitiva.