Expunerea continua la diferite mesaje de comunicare a diversificat si a rafinat, in timp, preferintele consumatorilor romani, prioritatile acestora schimbandu-se mult in ultimii ani. Efectul final nu mai depinde de canalul media folosit, ci de mesaj si de cum stii sa-l transmiti.
Consumatorii sunt extrem de atenti si de selectivi in receptarea mesajelor, iar pentru ei PANDORA investeste consistent si constant in mesaje si in felul in care se pozitioneaza.
"Consumatorul roman de astazi alege, nu culege; este mult mai informat, intreaba si decide sa cumpere dupa o atenta analiza. In prezent, magazinul nu mai este doar un simplu loc de achizitie, ci reprezinta un loc al experientelor si un punct de convergenta dintre online si offline. PANDORA se bucura de o comunitate foarte mare si puternica, fiind un brand iubit, admirat, respectat, povestit, recomandat. Este un brand despre care putem spune ca intra in familie si devine parte din viata noastra", declara Raluca Zamfir (Managing Partner, RanEvents Communication).
Raluca Zamfir (Managing Partner, RanEvents Communication)
Marketingul si comunicarea joaca un rol esential in proiectarea caldurii si emotiei brandului PANDORA catre consumatori. Este un exercitiu zilnic al echipei de comunicare RAN Events in ultimii 5 ani, de cand PANDORA a deschis primul magazin in Romania.
In ultimii ani exista cozi la magazinele PANDORA atunci cand sunt sarbatori importante sau promotii. Iar week-end-ul care tocmai a trecut a dovedit ca toti cei care isi doresc PANDORA stau la coada rabdatori si cumpara produsul dorit.
In toate mall-urile, cozile create au generat comentarii si fotografii pe Facebook, fiind postate imagini cu bijuteriile cumparate si informatii in timp real despre promotie si statusul cozilor. Si nimic nu este intamplator.
Pentru ca aceste campanii promotionale sunt creativ comunicate in mediul social si offline, fiind atent targetate, iar colectiile si calitatea bijuteriilor PANDORA finisate manual, confectionate din argint 925 sau aur de 14k, sunt unanim cunoscute si recunoscute.
“PANDORA reprezinta unul dintre cele mai frumoase moduri de a-ti spune povestea. Iar pentru noi este extrem de important sa purtam conversatii cu clientii nostri, sa interactionam cu ei si sa promovam creativ mesajele brandului, fiind prezenti pe cele mai eficiente canale de comunicare, luna de luna, an de an”, a adaugat Patricia Mihail (PR Director, RanEvents Communication).
Patricia Mihail (PR Director, RanEvents Communication)
Expertiza Ran Events Communication in domeniul fashion se datoreaza proiectelor complexe pe care le-a dezvoltat in ultimii 4 ani pentru clientii sai permanenti: STEFANEL, Il PASSO, Tamaris, Ermanno Scervino si PANDORA.