Vrei sa fii partenerul vietii mele domestice?

Vrei sa fii partenerul vietii mele domestice?

Unii isi cauta sufletul pereche, altii jumatatea aceea care compenseaza tehnologic si te sustine in toate momentele, de sus si de jos, ale vietii de zi cu zi. E ideea spotului Beko, realizat de McCann Worldgroup, cu ocazia confirmarii a parteneriatului oficial cu FC Barcelona pentru al patrulea an consecutiv. [UPDATE] Mai precis, campania este rezultatul muncii unui hub de creatie si strategie al grupului McCann, responsabil de proiectele de comunicare globala Beko. Din el fac parte McCann Bucuresti, McCann Istanbul si The Cyranos McCann Barcelona, precizeaza un comunicat al agentiei. Iar ei ne-au intors privirile spre electrocasnice, aceste tacute ajutoare, care nu uita zile de nastere si te lasa sa mananci tort in mijlocul noptii:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related