Pentru cei care nu au imbatranit precoce si blazarea nu a cucerit inca tot teritoriul emotional, 1 aprilie inseamna, inca, farse si amuzament gratuit. "Ce, esti copil?", se intreaba oamenii seriosi pe Facebook. Cam da. De 1 aprilie si prima zi cu zapada din an, oamenii sunt copii. Noi spunem ca e bine asa.
Asa incat, mai jos, indexam si ne bucuram de farsele/glumitele brandurilor din 2016 pe doua sectiuni: celor din Romania le urmeaza o selectie a celor internationale.
Daca am ratat ceva, dati-ne de veste. Iar daca v-ati pierdut voi printre pacaleli si n-ati dat de cea mai buna dintre ele, aflati ca apartine MRM//McCann Bucharest si este documentata aici.
Brandurile romanesti si farsele lor
[UPDATE] Dupa ce, anul trecut, Vinaria Purcari anunta ca se desparte de statia spatiala ruseasca RosKosmos in favoarea NASA pentru transportul in spatiu al vinurilor Purcari, in 2016 brandul introduce un nou serviciu: Wine Drone. Adica drone cuminti si profi care iti aduc vinul acasa doar intr-o ora de la plasarea comenzii:
[UPDATE] Adiacent subiectului, Crama Ceptura lupta impotriva construirii celui mai mare panou solar din lume in satul Ceptua de Jos, care aparent, "beneficiaza de 14 zile insorite in plus fata de media pe Romania", scria un comunicat emis de departamentul de marketing al Cramei...
... care a fost preluat inclusiv de Digi24. Intre timp, s-au prins de gluma si, acum, link-ul serveste un grandios 404.
[UPDATE] Platforma de rezervari online ialoc.ro a inchinat ziua de 1 aprilie gratarelor. Aplicatia LaGratar te ajuta "sa gasesti un loc retras in care sa iti asterni paturica si sa incingi carbunii", spun ei. Testimonialele gratargiilor fericiti si cei peste 900 de mici consumati in liniste si pace vorbesc de la sine:
[UPDATE] Breaking news, varianta OSKAR:
IKEA Romania a inventat Forstapril (ha ha :P), manusa cu ketchup si mustar pe care ti-o puteai rezerva pe site-ul brandului, impatimitule de hotdogi ce esti. Intre timp, s-a petrecut si reveal-ul:
Mayo, lama, a fost vedeta zilei azi in social media si Uber Romania e responsabil. Cu UberLama, oamenii ajungeau la Galeriile Artmark unde o gaseau pe Mayo, adusa de la adapostul pentru cai Steaua Sperantei.
Altex Romania vine in ajutorul pacatosilor care se stiu pacatosi, dar tot nu se pot abtine (masina de spalat pacate), s-a gandit si la cei care iubesc frigul indiferent de anotimp si si-l doresc in propria sufragerie (televizorul cu full option de clima bizonica), apoi IT-istilor care sunt, cum ii stim, permanent in miscare (sistemul IT cu tractiune integrala).
Trendsetter-ul McDonald's Romania isi da arama pe fata astazi:
Mega Image a implementat Smile Detection-ul in toate locatiile:
Volkswagen lanseaza noul model Tiguan, perfect pentru patriotul din tine:
Skoda Romania targeteaza stapanii de catei:
Si nicio oferta n-a fost facuta de 1 aprilie la F64:
Selectie a farselor internationale de astazi
Prima farsa internationala vine de la tatal mega-retelei de socializare: cica H&M a scos colectia Zuckerberg, cu tagline-ul: "Fara optiuni".
Sau, cum ii place sa explice parintelui socializarii online: Un lucru mai putin la care sa te gandesti astazi. Colectia consta in tricouri gri de toate marimile. Autorii farsei sunt, momentan, necunoscuti.
Merita sa intrati si pe LookBook-ul asociat, unde il puteti observa pe Mark purtand piesele colectiei in timp ce se bucura de succes, tine discursuri inspirationale, sprijina pietele in curs de dezvoltare sau cladeste viitorul.
Pe acelasi principiu, Me Bank au lansat cardurile de credit Cardashians, cu sloganul It’s al about me, me, me! .
Porn Hub a inchinat o oda porumbului de 1 aprilie, in defavoarea goliciunii si instinctelor umane. Bine, doar pret de doua-trei click-uri. Apoi, spiritele se incing si nu mai iese popcorn:
YouTube vine la pachet cu Snoop. Cu #Snoopavision, adica, un buton prin care utilizatorii pot vedea totul la 360 de grade:
Farsa Google a starnit mai multa enervare, decat amuzament, asa ca reprezentantii companiei si-au retras Gmail Mic Drop-ul, un buton de send care trimitea gifuri cu minioni care oprea stream-ul firesc de mail-uri in proces. Dezastrul potential e usor de intuit. Acum, in hindsight.
Oxford Dictionaries au introdus cuvinte noi: LOYO (*laughing on your own*), parrotocracy (in esenta, o societate de papagali, oameni capabili sa recite si sa copieze slogane fara vreun filtru al mintii in schema), fanishment (cand o celebritate te blocheaza pe social media), verbul to Leo (cand reusesti ceva dupa ani intregi de incercari si rateuri, vezi Leonardo di Caprio si Oscarurile) si alte cuvinte noi.
Adobe transforma orice poza intr-o capodopera fotografica a la Ansel Adams:
Lexus are scaune Velcro, iar cei care stau in ele sunt in cautare de costume speciale.
Quilted Northern introduce gama artizanala “Rustic Weave”, pentru a pastra adevarul si traditia hartiei igienice. Veniti cu noi, spun ei, ca sa dam inapoi 100 de ani de inovatii:
Virgin Australia lanseaza Kids Class, pentru copiii care se respecta:
Cei de la Coles au inventat un cos de cumparaturi pe baza de Star Wars:
Fox News cauta un extraterestru suspect de agresiuni sexuale. (Pssst. Nu suntem siguri ca e o farsa).
Visit Gold Coast, din Noua Zeelanda, interzice hainele pesimiste ale turistilor, ca sa nu le mai strice atmosfera localnicilor:
Si cineva a gasit pe Twitter concertul tuturor concertelor: