Poate ca, mai mult decat publisherii, publicitarii sunt cei care nu lasa printul sa moara. Dragostea pentru lumea veche sau nevoia de reinventare a unui mediu care a fost bun cu ei, atatea zeci de ani, oricare ar fi motivul, noi il salutam.
Cum este aceasta incercare Porsche de a aduce in viata celor care mai citesc, inca, reviste, prima horoglama interactiva care ia viata dintr-o reclama pe hartie.
Inventivitatea marketingului cu printul are o istorie bogata, dupa cum noteaza si cei de la Adweek. Motorola a creat un buton care permitea consumatorilor sa schimbe culoarea telefoanelor din print, CW a adus un feed de Twitter in revista, iar in 2014, Nivea incerca sa capteze energia solara tot printr-o astfel de ghidusie la limita hartiei.
Cu ajutorul agentiei Cramer-Krasselt, Porsche a lansat un print special pe doua pagini, in 50.000 de numere al revistei Fast Company. Cei care ajung la aceasta reclama isi pot construi o prisma care, plasata deasupra unei tablete, aduce la viata un video 3D cu ultimul Porsche 911.