Inceputul maturitatii, adica. Am putea sa ii spunem si criza varstei de sfert sau de mijlocul mijlocului. In fine, ideea e ca noii oameni, adica "milennialli", nu mai ajung in pragul deznadejdii la patruzeci si ceva de ani. Crizele existentiale vin ceva mai devreme. Cand descopera ca Tinder-ul nu e calea optima spre fericire, de exemplu. Sau nu gasesc jobul in care sa fie liberi sa se exprime si care sa le si plateasca chiria in acelasi timp.
Autoironia, insa, salveaza tot. In spiritul asta a lucrat si Samantha Jayne, art director la MullenLowe in Los Angeles, cand a creat patru shorturi care vorbesc, amuzant, despre angoasele acestei generatii, si promoveaza, in acelasi timp, cartea Quarter Life Poetry.
Volumul este bazat pe contul ei de Instagram cu acelasi nume, destul de popular, la cei 72.000 de followers, si vorbeste despre sinuosul drum al tinerilor prin viata: Tinder, inconsecventa, joburi.
Samantha a scris scenariul si a jucat in spoturi, realizate de Arturo Perez, regizor finalist, anul trecut, la New Directors' Showcase de la Cannes: