Unilever organizeaza periodic licitatii de media pentru a evalua eficienta parteneriatului cu agentiile de media cu care colaboreaza. In urma celui mai recent pitch global, Mindshare reconfirma din nou parteneriatul solid cu Unilever, in Romania, inceput in anul 1998, si ramane agentia de media a companiei la nivel national.
Totodata, Mindshare Romania coordoneaza si activitatile de media desfasurate de Unilever in regiunea Europei Centrale si de Sud: Bulgaria, Serbia, Moldova, Albania, Macedonia, Muntenegru si Kosovo.
Serviciile Mindshare pentru Unilever includ atat servicii de planificare strategica si implementare pentru offline si online media, cat si servicii diversificate de business planning si branded content.
"Suntem agentia de media a Unilever in Romania de 17 ani si am avut ocazia sa realizam impreuna numeroase premiere in media si proiecte de comunicare creative care au adus rezultate brandurilor din portofoliul companiei. Unilever este un client care motiveaza echipa din agentie, cerand performanta si acordand recunoastere echipelor, atat in organizatia lor, cat si in relatia cu agentia. Ma bucur nu doar de reiterarea acestui parteneriat solid, ci mai ales de faptul ca el confirma ca o comunicare bine gandita si creativa aduce rezultate", a declarat Oana Petroff (Managing Director, Mindshare Romania).
In plus, in urma licitatiei, colaborarea dintre cele doua companii se extinde si in urmatoarele tari: Polonia, Estonia, Letonia, Lituania, Cehia, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Croatia, Bosnia-Herzegovina, in urma unui process de selectie la care a participat si agentia agentia PHD. Astfel, este pentru prima data cand Unilever lucreaza cu Mindshare in intreaga regiune CEE.
Romania a jucat un rol foarte important in decizia de a consolida colaborarea cu Mindshare in toate tarile din centrul si sudul Europei, prin rezultatele dovedite in cei 17 ani de colaborare, fiind recunoscuta ca un partener care isi respecta promisiunile.
Echipa Unilever-Mindshare a creat multe povesti de succes, cea mai recenta fiind cea a brandului DERO, care a devenit in 2015 cel mai puternic brand romanesc (studiu realizat de revista Biz si Unlock Market Research). „DERO e al tau” (campanie in care consumatorii au fost invitati sa contribuie la design-ul produsului) si „Color Run powered by DERO” sunt doua dintre campaniile care au ajutat brandul sa isi consolideze pozitia.
"Unilever apreciaza colaborarea indelungata cu agentia de media, in urma careia au fost dezvoltate multiple campanii media de success atat in Romania, cat si in celelalte 7 tari pe care le coordonam prin hub-ul de la Bucuresti. Mindshare este un partener de incredere, pe expertiza caruia ne bazam in decizii startegice ce tin de comunicarea de brand si selectia canalelor optime pentru atingerea target-ului si a obiectivelor propuse", a declarat Corina Savin (Media Manager Unilever South Central Europe).
Mindshare a fost confirmat ca partenerul Unilever in Europa, America de Nord, Asia de Sud Est, Asia de Sud si Africa, in total 60 de tari. PHD, agentia de media din grupul Omnicom, a fost numita agentia Unilever in Australia, Noua Zeelanda, China, Hong Kong si Taiwan, iar Initiative - parte a Interpublic Group - in America Latina si Grecia.