Asociatia Specialistilor in Search Engine Marketing din Romania organizeaza marti, 29 martie 2016, de la ora 18:30, la Impact Hub Bucharest, a 140-a editie “Lumea SEO PPC” din acest an. Tema acestei editii va fi “Ele si martie”.
Cei 3 speakeri vor aborda tema din punct de vedere al PPC Marketing, P.R. si Consultantei online in domeniu. Vom discuta despre cum putem atrage publicul potrivit prin intermediul campaniilor noastre, cu accent pe indicatorii de comportament ai segmentului feminin.
Speakerii vor vorbi despre tipul de content atractiv pentru audienta feminina si despre cum poate fi imbinat cu succes offline-ul cu online-ul in ceea ce priveste aceasta audienta.
Speakerii editiei sunt: Germina Gaga (PPC Specialist, WebDigital), Olivia Vereha (Online Consultant @OliviaVereha) si Adina David (PR Manager @Femei in Afaceri).
Germina Gaga - Digital Maketing Specialist @WebDigital
Germina face parte din echipa de specialisti a agentiei dedicate de PPC marketing, WebDigital. Desi este la inceput de drum, a gestionat cu succes bugete insumand 250.000 EUR. Ne va aduce un input valoros despre comportamentul femeilor in procesul de achizitie pe Facebook.
Olivia Vereha - Online Consultant @OliviaVereha
Potrivit celor care ocunosc, vorbeste mult despre ceea ce facesi putin despre cine este. Ii place sa creada ca nu este un defect. A studiat jurnalismul, dar dupa 10 ani de munca poate spune ca este mai degraba pasionata de UX decat este un geek al cuvintelor.
O gasiti la sectiunea de „autori” a mai multor reviste online sau predand usability si content writing pe ici pe colo. Ii plac site-urile bine facute, social media, muzica indie si isi petrece timpul liber ajutand oamenii sa faca lucruri frumoase in online.
Adina David - PR Manager @Femei in Afaceri
A descoperit PR-ul acum 6 ani, cand a ales sa isi indrepte pasiunea pentru carti si pentru comunicare catre acest domeniu ce reuseste sa le inglobeze si sa o puna fata in fata, zi de zi, cu situatii, oameni si povesti dintre cele mai diverse.
Astfel, a urmat specializarea Comunicare si Relatii Publice din cadrul Facultatii de Litere, apoi programul de masterat, moment in care i s-a oferit oportunitatea sa se alature echipei Femei in Afaceri. A acceptat provocarea si, timp de mai bine de doi ani, s-a ocupat de partea de media relations, content writing si social media, dar a trecut si in offline si a invatat ce presupune organizarea unui eveniment de la A la Z.
Toate acestea au fost posibile datorita sponsorilor nostri: Conversion, MReady, WebDigital, Vinescu, AgileMedia, DWF, Retargeting, Netopia si 2Parale.