Farmec – un nou client in portofoliul Golin

Farmec – un nou client in portofoliul Golin

In urma unei licitatii organizate de Farmec, Golin a fost selectionata ca partener de PR pentru comunicarea corporate si a brandurilor din portofoliul companiei. Agentia se va ocupa de dezvoltarea si implementarea activitatilor de media relations, social media, CSR si va coordona evenimentele de PR.

„Calitatea produselor noastre si atentia la nevoile clientilor nostri au facut din brandurile Farmec unele dintre cele mai populare produse romanesti in tara si in strainatate. Produsele noastre se adreseaza unei categorii variate de consumatori asa ca, in momentul in care a trebuit sa ne alegem partenerul de comunicare, am cautat o agentie care sa poata transmite mesajul Farmec intr-o maniera care sa tina cont de complexitatea portofoliului nostru. In cadrul licitatiei organziate de noi la sfarsitul anului trecut, echipa Golin a demonstrat ca are expertiza, creativitatea si pasiunea pe care le cautam in partenerul nostru de comunicare”, spune Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec.

 

„Farmec este o companie de referinta pentru romanii de pretutindeni, un brand iconic, pentru care orice om de comunicare isi doreste sa aiba sansa de a lucra. Mai mult decat atat, ne identificam foarte tare cu valorile in care crede brandul Farmec: calitate, inovatie, responsabilitate. Suntem extrem de bucurosi ca Farmec ne-a ales ca partener, pornim la drum cu mult entuziasm si promitem sa surprindem romancele cu proiecte creative, memorabile si eficiente”, adauga Monica Botez, Managing Partner, Golin.

 

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, este un brand emblema pentru Romania, al carui portofoliu impresioneaza o lume intreaga prin produse mereu actuale si moderne, concepute in laboratoare performante. Compania are acreditari internationale ale proceselor de fabricatie si comercializeaza produsele din portofoliu in peste 30 tari. Istoria moderna a companiei incepe in anul 1967, cand Farmec devine primul producator de creme si emulsii Gerovital H3 prof. Dr. Ana Aslan din Romania. Produsele se adresau femeilor ajunse in pragul varstei de 40 de ani, cand tenul arata primele semne de imbatranire. Astazi, portofoliul companiei insumeaza cateva sute de produse, cele mai cunoscute game fiind GEROVITAL H3 prof. dr. Ana Aslan, GEROVITAL H3 EVOLUTION, GEROVITAL PLANT, ASLAVITAL, FARMEC, ASLAMED, DOINA, ATHOS si OBSESIE.

Produsele companiei FARMEC se regasesc in supermarketuri, hipermarketuri, farmacii, magazine proprii sau de profil cosmetic din tara sau pot fi comandate online, la preturi accesibile in raport cu calitatea, direct de pe site-ul companiei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related