Ultima (si cea mai interesanta) aventura a celui mai interesant om din lume

Ultima (si cea mai interesanta) aventura a celui mai interesant om din lume

Pana si Doctor Who isi schimba infatisarea, dupa cateva sezoane, oricata indragosteala ar lega publicul de stapanul timpului. Asa se intampla si cu brandurile, in fuga lor dupa contemporanitate si noile lor tinere targeturi.

Logo-urile si sloganele se schimba, personajele au nevoie de vibratii actuale. Unele companii, insa, stiu sa faca din asta o stire in sine.

Cum e Dos Equis, care il trimite pe cel mai interesant om din lume pe Marte, intr-o misiune fara intoarcere. Reclama de 60 de secunde, realizata de Havas Worldwide, este ultima in care apare actorul Jonathan Goldsmith in rolul celui mai interesant om din lume.

Goldsmith, 77 de ani, interpreteaza acest personaj de la lansarea acestei campanii, in 2006, si putem spune ca a intrat in Hall of Fame-ul meme-urilor.

Motivele despartirii sunt mai multe: Goldsmith e cam batran, iar brandul ar avea nevoie de o fata mai tanara, plus de o activare mai buna in social media. Mai exista, de asemenea, si o disputa legala intre actor si agentul sau.

Ce rolurile il asteapta pe Jonathan? Poate acela de cel mai plictisitor om de pe Marte? (Si se va intalni el cu Doctor Who?) Si cine va fi noul cel mai interesant om din lume? Nu stim. Va urma. Dos Equis promit ca vor reveni, anul acesta, cu o fata noua pentru acest personaj.

 O selectie cu cateva din cele mai bune reclame cu cel mai interesant om din lume:

 Inca o compilatie, aici:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related