Gabriela Lungu (specialist in leadership creativ) face parte din juriul categoriei Direct a festivalului D&AD 2016, ce se va desfasura la in perioada 20-22 aprilie la Londra. Despre popularitatea ceva mai mica a festivalului britanic de creatie in Romania, Gabriela spune ca ar putea fi cauzata de lipsa unei prezente puternice a proiectelor romanesti in randurile premiantilor.
Bilantul Romaniei la D&AD cuprinde pana acum un Yellow Pencil pentru McCann -"Noul ROM" in 2012 si trei Wood Pencils: in 2013, Spotlight a intrat in In-Book-ul D&AD (distinctie echivalenta cu actualul Wood Pencil, potrivit schimbarilor efectuate de organizatori in 2015) cu un ambalaj creat pentru vinul Mysterium Jidvei, iar in 2014 spotul "Miracolul" pentru Anim'est de la Ogilvy & Mather si proiectul de repackaging Purdey's - EYELight, produs de trei tineri resiteni, au fost de asemenea incluse in anuarul competitiei.