Figaro, reinterpretat de autorul American Psycho

Figaro, reinterpretat de autorul American Psycho

Opera din Paris, ca toate celelalte institutii traditionale de cultura, stie ca trebuie sa faca fata imposibilului. Si anume sa trezeasca interes tinerilor. O tentativa de a reusi performanta vine in forma spotului "Figaro", in regia lui Bret Easton Ellis, cunoscut pentru romanul American Psycho. 

“Am fost flatat de propunerea Operei din Paris si surprins ca mi-au dat atata libertate”, spune Bret Easton Ellis. Si libertate i-au dat. In spotul de 4 minute, avem betii, aproape-orgii, violenta, sange, disperare, ironie, umor. Ca in toate operele clasice uitate.

Moartea artelor clasice este o evolutie naturala, scrie Adweek. Dar inainte sa le lasam sa se odihneasca in pace, poate ar trebui sa le recunoastem rolul pe care il joaca in cultura moderna.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related