Cel mai indraznet plan de colonizare Starbucks

Cel mai indraznet plan de colonizare Starbucks

Starbucks vrea sa ajunga acolo unde cafeaua este sfanta. In Italia. Chiar daca franciza a descalecat in toata Europa, Italia a ramas, atatea zeci de ani, un taram interzis.

CEO-ul companiei, Howard Schultz, spune ca a fost inspirat sa infiinteze Starbucks dupa o vizita in Italia, acum 33 de ani, dar franciza nu a indraznit, pana acum, sa intre in aceasta tara. Sunt cateva motive foarte intemeiate pentru ocolirea acestei tari: Italienii venereaza cafeaua si facutul ei este o arta in sine. Apoi, ei o savureaza, intotdeauna, la masa, si nu mergand pe strada.

Compania a capatat curaj, insa, si vrea ca primul Starbucks sa apara in Milano pana in 2017. Lansarea va fi facuta, potrivit oficialilor companiei, cu “umilinta si respect” pentru specificul de aici.

Cele mai frecvente titluri din media au variat pe aceasta intrebare: Este pregatita tara cafelei sa intampine Starbucks? In schimb, reactiile italienilor sunt insumate cel mai bine in titlul din Wired: Vine apocalipsa.

Altcineva, mai temperat, anunta pe Twitter, ca Starbucks “va distruge doar tara”. Asa cum s-a intamplat si cu pizza americana.

In fine, “negative” este un eufemism pentru comentariile de pe Twitter in legatura cu aceasta lansare. Cateva reactii:

‏@NeinQuarterly: Yes, Italy, I know. Starbucks is coming. I suggest you do what I always do: Order under the name Godot. Then leave.

Si corolarul: ‏@NeinQuarterly: Tall: some coffee. Grande: lot of coffee. Venti: too much coffee.  Berlusconi: not enough coffee, served in too many cups. #StarbucksItalia

‏@VieriCapretta: The real problem with #StarbucksItalia is that with all their money they'll simply buy out small bars: just like it's happened in London

@sarahfishlock: Italy is the one place on earth where I can pretend @Starbucks doesn't exist. This is terrible news. #StarbucksItalia

@CoolGrumpy: #StarbucksItalia ? It is like brining chinese footballer to play in Brazilian national league ... Smh

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related