Alina Galeriu, Corporate Communications Manager la The Group, a pornit in 2014 propriul proiect in cadrul aceleiasi entitati. Astfel a aparut Galeriu & Partners, o agentie de PR cu "expertiza in special in sfera culturala, precum si in sectorul de lifestyle & wellness", ce a acumulat in timp experienta cu mai multi clienti din mediul antreprenorial. Despre obiectivele si proiectele de pana acum ale agentiei, ne vorbeste in continuare Alina.
Galeriu & Partners in The Group
Galeriu & Partners este o agentie membra The Group incepand cu primavara lui 2014. De atunci am construit pas cu pas un portofoliu de clienti si o echipa care sa transforme un simplu nume care se lanseaza pe piata intr-o agentie care chiar exista pe piata.
De la finalul anului trecut, am inceput sa ma prezint mai des ca managing partner al agentiei Galeriu Partners si ceva mai rar pe post de corporate communication manager al The Group, desi ambele raman doua “palarii” cu care jonglez zilnic. Doar ca am schimbat putin focusul.
Cum se raporteaza compania la Porter Novelli?
Asa cum ne raportam la orice alta agentie-sora din grup. Nu suntem in competitie, suntem doar entitati diferite ale aceluiasi intreg si, uneori, competentele noastre pot fi chiar complementare.
Specializare
Galeriu & Partners are expertiza in special in sfera culturala, precum si in sectorul de lifestyle & wellness.
In plus, fiind o agentie mica si flexibila, intelegem foarte bine lupta pentru a progresa in ritm galopant a micilor afaceri antreprenoriale, motiv pentru care reusim sa venim cu strategii customizate pe nevoile acestui tip de client – antreprenorul ambitios, vizionar, cu presiune pe costuri si solutii eficiente. Multi dintre clientii nostri se inscriu in aceasta categorie.
Din ce zona sunt clientii tai?
Nu m-am extins inca la nivel global… clientii mei sunt din Romania. Glumesc!
Cum spuneam si in raspunsul anterior, sfera culturala, alaturi de cea de lifestyle & wellness sunt ariile noastre de expertiza, daca judecam dupa profilul majoritatii clientilor.
Concret, in ultimii doi ani am gestionat partea de relatii cu presa pentru o galerie de arta si o casa de licitatie, un centru de wellness, un retailer de fashion si un furnizor online de aranjamente florale si am organizat lansarea unui salon specializat in manichiura si a unei locatii noi dintr-un lant de cofetarii.
Nu in ultimul rand, am dezvoltat planul de promovare pentru un debut literar.
3 proiecte de care esti mandra
Sunt mandra de fiecare proiect, de fiecare mail cu “multumesc” primit de la un client si inca mai am sentimentul ala inconfundabil de “my baby” de fiecare data cand, rasfoind febril revistele, descopar cate o stire, un articol, un interviu cu un client. De altfel, daca ar fi disparut sentimentul ala, probabil m-as fi apucat de alta meserie. PR-ul cu siguranta nu e ceva ce poti face “la norma”, fara tone de pasiune, dedicare, determinare.
Ca sa ma intorc la intrebare, cand faci fiecare proiect cu multa pasiune si diferit de tot ce ai facut pana atunci, cel mai nou proiect ti se pare intotdeauna si cel mai frumos! In mod subiectiv, de toate sunt mandra. Obiectiv insa, pot spune 3 proiecte care au avut un impact mare.
De exemplu evenimentul de lansare pentru salonul Maison Paris, la care au venit aproximativ 70 de participanti, care a generat in jur de 90 de postari in social media care au acumulat 2.800 de like-uri, 1 reportaj TV si 46 de articole print si online.
Dintre acestea, 11 articole au fost in print, acoperind astfel aproape toate titlurile din presa glossy pe care am targetat-o avand in vedere specificul serviciilor salonului. Se intampla in martie 2014.
Reprezentanti din presa, bloggeri si vedete au fost alaturi de noi la inaugurarea salonului. Va multumim pentru prezenta si va mai asteptam!
Posted by Maison Paris on Tuesday, March 18, 2014
La finalul aceluiasi an am organizat un eveniment al “portilor deschise” pentru Galeria de Arta si Casa de Licitatie AraArt. A fost inedit pentru faptul ca am reusit sa conving clientul sa le permita jurnalistilor si bloggerilor sa patrunda in spatele usilor inchise. De fapt, in spatele usilor pe care galeriile in general le tin inchise cu lacat, ca sa pastrez metafora! Si anume: in atelierul de restaurare.
Toti cei care au dat curs invitatiei noastre de a descoperi activitatea din spatele organizarii unei licitatii de arta, inclusiv migaloasa activitate de a restaura operele de arta au fost impresionati. Nu au venit multi, poate si pentru ca arta pare sa fie un domeniu mai putin vandabil ca tema pe agenda publica.
Insa din cei 20 care au venit, 14 au realizat materiale in print si online, unele dintre ele chiar abordand exclusiv subiectul restaurarii operelor de arta. Ceea ce inseamna o rata de succes de 70%.
Nu in ulimul rand, un proiect recent a fost lansarea unei noi locatii pentru un lant de cofetarii – Casa Victoria Floreasca. Evenimentul a avut loc in octombrie 2015 si a adunat peste 50 de participanti (jurnalisti, bloggeri, vedete), 83 de articole in presa si peste 120 de postari in social media care au strans aproape 3000 de like-uri.
Ce obiective de business ai pe acest an?
Obiective de crestere :) Sa creasca satisfactia clientilor actuali pe proiectele pe care le dezvoltam impreuna, sa creasca numarul clientilor si sa creasca echipa, in concordanta cu aceste evolutii. Am setat o crestere de 50% a veniturilor comparativ cu anul precedent. Ne auzim la finalul anului cu un bilant, cu mare drag.