Incepand cu anul acesta, Rogalski Damaschin Public Relations comunica pentru reteaua de magazine de decoratiuni interioare Chic Ville. Agentia va coordona comunicarea cu mass media si va oferi consultanta pentru realizarea strategiilor de comunicare in social media a brandului.
Rogalski Damaschin Public Relations a fost selectata in urma unui proces de evaluare in care au fost luate in calcul atat expertiza agentiei pe domenii de interes pentru companie cat si creativitatea in rezolvarea briefului transmis.
"Chic Ville inseamna inspiratie si idei pentru a transforma o locuinta intr-o casa, in adevaratul sens al cuvantului. Fiecare produs poarta o semnatura personala si defineste spatiul prin culori, forme si texturi. Chic Ville ofera inspiratie pentru infrumusetarea spatiului iar colaborarea cu agentia Rogalski Damaschin Public Relations ne ajuta in transmiterea acestui mesaj catre pasionatii de design interior", a declarat Liana Deac (Manager de produs la Chic Ville).
"Ne bucuram de oportunitatea de a colabora cu Chic Ville, un brand aparte, ale carui produse induc o anumita atmosfera si poveste, pe care clientii vor dori sa le aduca acasa. De aceea, suntem incantati ca avem oportunitatea de a aduce Chic Ville mai aproape de clienti, influentatori si comunitati de designeri si de a-i invita sa ii descopere povestile", a declarat Alexandra Radu (Communication Manager in cadrul Rogalski Damaschin PR).