4AcePR, agentie de comunicare integrata cu peste 13 ani de experienta, gestioneaza activitatile de lansare si comunicare strategica a showroom-ului multibrand Collezioni, dedicat produselor exclusiviste pentru casa, care s-a deschis oficial pe 01 februarie, in zona Floreasca.
In cadrul showroom-ului sunt disponibile colectiile Home Luxury Tableware, Home Linen, Home Luxury Tiles – produse pentru arta mesei, textile pentru baie si dormitor, respectiv faianta si gresie de la brandul recunoscut la nivel international Roberto Cavalli Home, dar si Gaia, Galassia si Cristallo Collezioni.
Strategia de comunicare integrata implementata de 4AcePR pentru Collezioni include activitati de branding, media relations, online&social media, VIP Endorsement, precum si promovare directa, brandul adresandu-se iubitorilor de obiecte exclusiviste, care isi regasesc inspiratia in colectiile marilor branduri.
"Eficienta comunicarii unui brand pe piata produselor luxury depinde extrem de mult de modul in care reuseste sa inteleaga nevoile clientul si de experienta pe care i-o ofera in fiecare interactiune. Asadar, comunicarea showroomului Collezioni a avut la baza o cercetare amanuntita a specificului local al pietei de luxury, o piata in dezvoltare, care ofera numeroase oportunitati de comunicare. Aceste oportunitati sunt facilitate de tendinte precum digitalizarea si crearea unor comunitati nisate, cu un stil de viata rafinat, extravagant, potrivit cu stilul promovat de Collezioni." a declarat Mihaela Mitu (Managing Director 4AcePR).
Mihaela Mitu (Managing Director 4AcePR)
Campania de comunicare are drept obiectiv pozitionarea Collezioni drept un spatiu in care iubitorii de frumos isi gasesc inspiratia prin colectii definite de atitudine si rafinament, pozitionarea avand la baza atat selectia de produse, cat si amenajarea eleganta, care imbina elemente ale stilului clasic cu cel modern.
"Succesul acestui proiect se bazeaza pe alegerea unor parteneri care sa ne impartaseasca viziunea legata de imaginea perfecta, atat cand am facut selectia brandurilor, a echipei care s-a ocupat de amenjarea spatiului, dar si a echipei de comunicare. Dincolo de promovarea showroom-ului, ne-am bazat pe expertiza agentiei in crearea si dezvoltarea unor comunitati extrem de specifice, care sa rezoneze cu personalitatea puternica a brandurilor din portofoliu." a declarat Roxana Alexandrescu (Managing Partner Collezioni).