Incepand din luna decembrie a anului anterior, Rogalski Damaschin Public Relations gestioneaza comunicarea pentru EuroGsm, unul dintre cei mai mari retaileri din telecom, cu o retea de magazine extinsa la 112 unitati in 81 de orase.
Agentia va asigura servicii de comunicare integrata, gestionand atat reputatia companiei la nivel corporatist cat si relatia cu influentatorii si clientii brandului.
Selectia agentiei a fost realizata in urma unui proces atent de evaluare, in care au fost luate in calcul atat expertiza agentiei pe domeniul IT&C, proiectele si campaniile desfasurate, cat si creativitatea in rezolvarea brief-ului transmis de reprezentantii companiilor.
"Asteptam cu mare interes demararea proiectelor pe care le-am planificat alaturi de echipa Rogalski Damaschin PR si avem mare incredere in viziunea acestora si in abilitatea de sustinerea eforturilor noastre de comunicare pentru perioada imediat urmatoare", a declarat Alina Spanu (Marketing Manager EuroGsm).
"Intr-o perioda in care comertul online si offline devin din ce in ce mai convergente, ne bucuram sa fim alaturi de un jucator recunoscut in aceasta piata si sa reusim impreuna sa gasim cele mai potrivite solutii de comunicare", a declarat Alina Damaschin (Creative Leader si Head of Consumer PR in cadrul Rogalski Damaschin PR).
Colaborarea include serviciile cheie ale agentiei Rogalski Damaschin PR: strategie de comunicare, strategie de continut, gestionarea relatiei cu mass-media si cu liderii de opinie, consultanta pentru comunicarea in social media si realizare de evenimente.