In urma celor 36 de premii si nominalizari obtinute anul trecut la festivaluri locale si internationale, Publicis Romania devine cea mai creativa agentie in digital din Romania conform The Gunn Report - Top Ranked Agencies of Romania in 2015, cu cele mai multe campanii digitale premiate.
In fiecare an, The Gunn Report realizeaza topul celor mai premiate reclame din lume, dar si topul clientilor, agentiilor, retelelor, regizorilor si caselor de productie care au contribuit la realizarea acestor campanii.
Campaniile digitale Publicis Romania din 2015 au obtinut trofee de Aur, Argint, Bronz si Grand Prix la festivalurile nationale si internationale: Cannes Lions, Effie, Eurobest, Golden Drum si Internetics.
In acest context, lansarea agentiei digitale, Nurun Romania, a coincis cu un moment de reconfirmare a performantelor echipei de digital Publicis Romania, cea mai premiata agentie in cadrul festivalului Internetics 2015.
In 2016, Publicis urmareste sa continue integrarea comunicarii digitale si a actiunilor de PR in fiecare dintre campaniile agentiei, in vederea comunicarii cat mai eficiente a ideilor creative.
"Acest rezultat este o confirmare a faptului ca munca serioasa si concentrarea dau intotdeauna roade. Agentia noastra creste foarte mult in zonele de digital, strategie si creatie. Ne dorim ca in 2016 sa ne dezvoltam si sa ne extindem si mai mult performantele in aceeasi directie. Sunt foarte mandru de intreaga super-echipa de la Publicis, care contribuie zi de zi cu pasiune si pricepere pentru a ajunge la astfel de rezultate extraordinare."
Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Publicis Romania