Asa cum, dupa fiecare noapte de Oscar, castigatorii palesc in fata galeriilor foto cu cel mai bine si mai prost imbracate vedete, asa si dupa Super Bowl vin listele cu cele mai (hai sa folosim un eufemism) nereusite reclame.
Am facut un top istoric al monstrilor all time, apoi o avanpremiera cu ce ne asteapta bun anul acesta [in curs de actualizare cu toate spoturile difuzate ieri], iar acum e mahmureala de dupa eveniment.
Care sunt reclamele de care vorbeste lumea si nu intr-un mod flatant?
Quicken Loans - "RocketMortgage". New Yorker spune asa: daca autorii acestei reclame ar avea cinci ani si s-ar fi nascut dupa criza imobiliara, ar fi avut o scuza.
<
Trecem la Xifaxan si al sau spot, unde intestinele prin viata via CGI. Dupa cum spune cineva pe Twitter:
I'd like to urge all Americans to take good enough care of their intestines and their toenails so that these ads are no longer economical.
Despre spotul Bai, ce a adus audientei Super Bowl un horse whisperer rapper, care forteaza nota limbajului de cartier, Washington Post declara: "O gluma la limita ofensei".
Cea mai noua creatura imaginara care a atins culmile realitatii, Puppymoneybaby de la Mountain Dew, a primit verdictul NPR: "Un spot bizar, anti-amuzant si fara sens".
Bineinteles, ca in orice domeniu criticat cu subiectivitate, au existat si dezacorduri si controverse.
Washington Post o asaza pe Marmota de la Marmot intre cele mai rele aparitii, dar MarketWatch o plaseaza la cele mai bune:
Vizavi de spotul Toyota Prius - "The Longest Chase", Washington Post ramane critic, NPR crede ca e cea mai buna utilizare a fostilor actori din Wired.
Asa cum era de asteptat, extraterestrii nu sunt primiti de toata lumea cu bratele deschise, asa cum s-a intamplat si aici: Fast Company i-a bifat drept "unexpectedly entertaining" , dar New Yorker i-a inregistrat pe lista sumbra The Worst, cu adaugirea "mostly unremarkable":