Rudele noastre europene au, in fiecare an, o problema cu veveritele. Unele gri si obraznice, care au venit din America de Nord sa strice ordinea. Uite ca si americanii au fost invadati de data aceasta. De pisici.
In fiecare noapte de februarie, timp de 3 minute, 15 billboard-uri din Times Square vor afisa acelasi video. Un clip cu aceeasi pisica, lipaind din acelasi castronel cu lapte. De ce? Ca pentru 180 de secunde, cei care trec pe acolo sa uite de vicisitudinile sau ironiile vietii si sa se amuze gratuit.
Totul face parte din cadrul proiectului Midnight Moment, pornit in 2012 de catre Times Square Advertising Coalition si Times Square Arts, ce transforma Times Square-ul intr-o galerie de arta digitala pentru 3 minute in fiecare zi la miezul noptii.
Busi, caci asa se numeste video-ul, apartine de o instalatie video de 96 de ore numita Untitled (Venice Work), realizata de Peter Fischli si David Weiss.
Initial, pisica a mai aparut in vizorul americanilor trecatori prin centrul New York-ului in 2001, cu ocazia initiativei The 59th Minute al NBC, ce avea obiectivul de a varia atmosfera agitata a Times Square-ului, alimentata si de proiectiile ce ruleaza permanent cu ad-uri sau stiri.
15 ani mai tarziu, pisica a revenit: