Revelionul publicitar se apropie: Super Bowl 50 si ad-urile lui

Revelionul publicitar se apropie: Super Bowl 50 si ad-urile lui

Mai sunt 4 zile pana la Super Bowl, acest eveniment care face industria publicitara sa tresara; de la atatea bugete. Poate chiar sa bage o mana in stash-ul de idei nepotrivite pentru alte circumstante, sa aleaga una si s-o puna in fata celei mai mari audiente care ar putea vreodata viziona un spot. 

Dar sa nu va mai tinem, trecem la felul principal: lista spoturilor si teaserelor de la SuperBowl care au aparut pana acum cate o cuvantare despre fiecare. Tot aici le vom strange pe cele mai recente. Vizionari placute:

 

[UPDATE] Jeep a mizat pe istorie si a avut dreptate. Spotul este primul din topul celor mai bune 5 reclame de la Super Bowl 50 realizat de Adweek.

 

[UPDATE] "Si, cati bani ai?". Nu chiar conversatiile de la petrecerile cu prietenii tai. Pentru ca ei nu se numesc Alec Baldwin, Missy Elliott, Jason Schwartzman sau Dan Marino. Dar Alexa poate fi a noastra, a tuturor.

 

[UPDATE] Hyundai propune un oras plin de Ryan Reynoldsi. Si noi il acceptam. Nu doar de asta, dar si pentru ca Deadpool.

 

[UPDATE] Petrecerea teasuita de catre cei doi amuzanti recunoscuti din Statele Unite, Seth Rogen si Amy Schumer era politica. Party-ul BudLight este chiar un partid, iar berea, liantul incontestabil al poporului american.

 

[UPDATE]  Toyota Prius il duce pe Todd in locuri, in timp ce Todd canta dezlantuit un imn intitulat "Heck on Wheels":

 

[UPDATE] Scapase din vizor Audi, care ne pune pe platou o poveste de astronaut, complimentata de "Starman"-ul lui David Bowie.

 

[UPDATE] Christopher Walken e un motiv indeajuns de bun ca sa te uiti la orice. Kia ni-l aduce la nas:

 

 

Incepem cu un Steven Tyler construit din Skittles. Parca deja incepe sa miroasa a Super Bowl, simte cineva?

 

Wix.com a pus noodless in super bolul de anul asta si a invatat un grup de Kung-Fu-Pandas metoda de supravietuire in procesul de promovare: [acum, in cor] weeeebsite-ul.

 

O poveste de dragoste Heinz, cu weiner dogs (aka cateii indesati din rasa Dachshund, aka Teckeli) alergand insetati spre a-si implini destinele, totul intarit de un Without You fara Mariah Carey:

 

Lungul drum de la incruntarea a la Liam Neeson pana la televizorul futurist LG dureaza aproximativ un minut:

 

Anul asta, Pokemon sarbatoreste 20 de ani de cand au adus pokemonii in viata noastra. Motiv pentru care l-au cules pe Ash si l-au readus pe terenul de lupta:

 

Colegate spune ca nu doar fiecare lacrima pe care o versi ar trebui sa conteze pentru cineva, ci fiecare bucatica de apa care pica de la robinet. Mai jos, de ce #EveryDropCounts:

 

Brandul de outerwear Marmot promite ca o sa te indragosteasca de natura. Asistent in operatiune: o marmota, care a terminat demult de invelit ciocolata in staniol, si-a dat demisia si acum incearca sa se regaseasca pe sine:

 

Era "You're Not You When You're Hungry" nu s-a terminat, nici pe departe. Acum cu Marilyn Monroe, care avea si zile mai proaste.

 

Apartments.com lucreaza cu George Washington si Lil' Wayne de Super Bowl. La sfarsit, ne indeamna sa Change the World. Asteptam explicatia de pe 7 al lui februarie. 

 

Despre nasul Axe am mai vorbit AICI.

 

Super Bowl-ul e mai mult decat un eveniment, e o stare, spune Budweiser. Care nu merge cu vin alb, cocktail-uri sau aperitive cuminti, infipte in dispozitive colorate asemanatoare primitivelor scobitori. Intoarce-te la radacini: burgeri  + bere. Si mai usor cu snobismul. 

Helen Mirren e si ea de acord, oricat de britanica ar fi, dar cu o mentiune: ai face bine sa #GiveADamn. Nu te urca la volan sub influenta Bud, distreaza-te pe propriile-ti picioare.

 

Sa fii un gurmand in materie de viata – asta e provocarea inaintata de Coca-Cola, care o sa-si aduca noul #TasteTheFeeling si la proiectiile Super Bowl.

 

T. J. Miller a plecat din raiul tehnologic din Silicon Valley (cel cu actori), iar acum joaca rolul unui veteran de razboi care are parte de o discutie nefiltrata cu un Shock Top enervant. Dar noua ne place de el; si ne-a mai placut.

 

La categoria Crush the Super Bowl Contest, avem trei finalisti. Doritos la ecografie, Doritos post-TinderDoritos doriti de caini infiltrati intr-un supermarket.

 

Era limpede ca verdele avocadoului, Avocados in Space se intorc la Super Bowl si anul asta:

 

Faceti cunostinta si cu James Bond-ul curateniei, via spotul Persil pricinuit de Super Bowl:

 

Dublul hamburger care rescria istoria: premisa cu care lantul de restaurante fast food Jack in the Box au pornit in cursa pentru ochii audientei Super Bowl:

 

Am aflat si de ce se cearta cainii de pretutindeni, pe timp de zi sau noapte, pe ploaie ori pe soare. De-aia o fi sarit si Bubico din tren, tot pentru un Buick.

 

Sa nu-i crezi niciodata pe cei ce se declara vegani. Mai ales daca sunt ursi. O poveste Hyundai:

 

Ghita Ciobanul ar fi invidios. Oile lui n-au cantat asa niciodata. "Poate mi-ar trebui o Honda", se gandeste Ghita.

 

Inca cineva care se pricepe la vocalize si-si arata potenta la SuperBowl. O masina:

 

Orice lucrusor din lumea asta are o eticheta sociala atasata. Dar Mini USA rade in fata tuturor prejudecatilor, caci s-a ridicat deasupra lor:

 

Ce rom, domn'e?! Ce tarie? Piratii beau cafea. Death Wish Coffee, cafeaua piratilor (cumplit de cafeinizata) este cu noi. Si va trezi si audienta Super Bowl, desigur. 

 

Floyd nu credea ca poate sa-si plateasca taxele pe gratis. (~ fara sa i se ceara nimic). Intra in scena domnul doctor Michio Kaku, fizician si futurolog japonez, pentru a-i explica lui Floyd dimensiunile exacte ale nimicului cerut. Nu fiti ca Floyd, credeti in Turbotax, ni se spune:

 

Urmeaza un spot cat trailerul unui film bun. Ba chiar un trailer foarte bun al unui film bun. Post-apocaliptic. De inteles odata ce vezi premisa: lumea fara banci si minionii lor, bancherii.

 

Un singur buton si gata ipoteca. Asta aduce Quicken Loans la marsul publicitar de la Super Bowl:

 

Impactul manufacturii in America este problema ridicata fugitiv de Weather Tech (companie producatoare de covorase si alte accesorii functionale de interior pentru masini) in teaser-ul de mai jos. Raspunsul exact, la Super Bowl.

 

Un fel de teaser la rolul lui Daenerys in Game of Thrones – asa apare si Kate Upton inconjurata de dragonii din Game of War.

 

T-Mobile ne pacaleste cu teaserele de anul asta. Pe niste platouri de filmare, se intrevad cateva picaturi de magenta, dupa care incepe name dropping-ul: "Justin, Universul e gata sa te vada". Dar caaare Justin? Timberlake, Bieber, TherouxLong?

Lasati, nu mai conteaza, era Drake:

 

Mountain Dew duce CGI-ul specific Super Bowl-ului la un alt nivel: o creatura tripartita, intitulata Puppymonkeybaby. Inca ne acomodam cu conceptul, dumneavoastra cum il digerati?

 

Discursul Butterfinger de anul acesta: mai curajos, si mai curajos, extrem de curajos, cel mai curajos! Brandul a spus "nu" femeilor pe jumatate dezbracate care ar putea savura lent numitul baton si, respectiv, "da" motociclistului zburator cu superputerea de a dobori stoluri de roboti-piranha.

Buna dimineata, esti la Super Bowl.

 

Cum am promis, vom updata lista Super Bowl 50 sarguincios. Reveniti, reveniti, nu va sfiiti.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related