Cercetatorii sunt britanici, asa cum ati presupus corect. In cei 80 de ani de existenta, Kit Kat s-a definit ca pauza de snack. Mesajul in sine “Have a break. Have a KitKat”, a fost gandit un pic mai tarziu, in 1958, de Donald Gilles, de la JWT, si de atunci popularitatea lui a calatorit nestingherita.
Cei de la LBBonline au vrut sa stie cum tine pasul acest brand cu modernitatea.
Daca ar fi intrebat creatorul anonim de folclor romanesc, ar fi aflat un raspuns simplu: “pauzele lungi si dese, cheia marilor succese”. Au intrebat-o, in schimb, pe Ellie Worley, brand managerul KitKat.
Ea spune ca o mostenire de 80 de ani nu poate fi inlocuita cu un mesaj mai stralucitor si modern, dar, trebuie, totusi, mentinut un echilibru intre istorie si prezent. Asa ca au realizat un studiu despre noile pauze ale omului modern.
In urma acestei cercetari, s-a diferentiat un trend important: micropauza. Oamenii tind sa ia pauze mai dese si mai scurte, iar acestea sunt destinate telefonului mobil.
In 2013, KitKat a colaborat cu Android, pentru a ajunge acolo unde ii sunt consumatorii: pe mobil:
In ciuda micilor schimbari de comportament, ceva a ramas constant. Si acel ceva este pauza. Oamenii au nevoie de pauza si probabil ca vor ramane traditionalisti in acest sens si in viitorul indepartat.
Anul trecut, KitKat a lansat prima campanie globala, mizand chiar pe acest lucru:
Iar acum au revenit cu o continuare: