Juratii FIBRA: prima impresie. Robert Nagy, cap de afis in design-ul danez

Juratii FIBRA: prima impresie. Robert Nagy, cap de afis in design-ul danez

Nu stim daca ati fost in Copenhaga, dar nici nu conteaza, o sa vina ea la noi. In juriul Premiilor FIBRA, format din agentii internationale independente de top, desigur.

Primul as din maneca FIBRA pe partea de design si art direction se numeste Robert Daniel Nagy. Un graphic designer ce absolvea in 2007 Skolen for Visuel Kommunikation, iar in 2009 deja preda cursuri acolo. Robert n-a prea avut timp de trimis CV-uri, l-au "aspirat" imediat dupa absolvire designerii de la Scandinavian DesignLab. Dupa vreo 2 ani, a trecut in barca JWT Copenhaga si, de la inceputul lui 2015 este freelancer intr-un mediu organizat - HEAVY -  agentie ce reuneste o retea de creativi specializati in branding si design. Robert a fost timp de 2 ani si membru al board-ului Danish Designers, vocea comunitatii designerilor multidisciplinari danezi. Dar pentru cei care prefera stimulentele vizuale celor textiere, avem cateva proiecte pe care le-a semnat.

 

Adevarul propagat de Sprite in lume de ceva vreme a capatat o forma inalta in design, premiata in 2013 cu un Leu Arginitiu la Cannes (la categoria Design), un Bronz la Clio (Design) si inca o data Argintiu (Art Direction) si Bronz (Editorial), dar la Creative Circle . Click mai jos pentru o doza de sanatoasa de craft aplicata unei reviste de youth culture:

 

Urmeaza un coffee table book despre o problema de rahat. Si design-ul a servit iarasi drept solutie. Pentru a scadea densitatea excrementelor animalelor pe metru patrat din orasele din Danemarca, s-a lucrat cu un PSA imposibil de ignorat. Si asa a fost - peste jumatate din populatia Danemarcei a fost atinsa datorita expunerii media primita de proiect.

Sursa

Sursa

Sursa 

 

The Toy Mission, initiativa CSR a unui magazin de jucarii (cel mai vechi din Danemarca, Hamley's pe numele lui), avea nevoie de awareness pentru a creste donatiile de jucarii nefolosite care stau de obicei prin poduri si dulapuri uitate de lume. Si awareness a fost, dupa lansarea mascotei Toy Mission (Sad Toy, pe numele ei) in editie limitata SI ambalata poliedric.

Orice pisica ar fi mandra sa primeasca ceva absolut neinteresant plasat intr-un asemenea ambalaj:

Sursa

Sursa

Sursa

 

Ce a facut Mama Natura? Chips-uri handmade. Nu, opriti, nu e bine. JWT a facut trecerea de la inca unui brand de snacks-uri catre acel brand de snacks-uri pentru Earth Control, un brand de snacks-uri apropiat de natura:

 

Ca o concluzie: pregatiti storytelling-ul ala vizual, ca nu-i de gluma.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related