Ce-i al meu e-al meu. Ce-i al tau e tot al meu

Ce-i al meu e-al meu. Ce-i al tau e tot al meu

Cateva experiente nu tocmai aducatoare de zambete, shareuite pe meleagurile internetului, au umbrit stralucirea Airbnb, unde te poti trezi, spre nefericirea ta, ca imparti cutare lucru cu cutare om de care nu te-ai apropia in mod normal. Dar, totusi, slava Cerului ca exista si alte optiuni pentru cand nu vrei sa stai la hotel.

Aici intra si HomeAway, o companie ce-ti ofera o situatie infinit peste Airbnb. Cel putin asa spun ei. Anume, ocazia sa iti manifesti posesivitatea prin "imprumutul" unei case de 5 stele, numai pentru tine. 

Pe asta au mizat Saatchi & Saatchi London cand au gandit noua campanie a brandului, ce ne provoaca zambete si incruntari simultane. Pregatiti-va; o sa urmariti doua secunde din pubertatea cuiva:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related