Droga5 in sine e o campanie pe brieful "cum sa ramai relevant", desfasurata pe termen nedefinit, crede Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis Romania). L-ar alege pe David Droga cu ochii inchisi; in fond, pentru el inca si-ar mai dori sa lucreze. Si, ca sa-l aduca in Romania, Mihnea are doua tactici: fie i-ar cumpara agentia - cu fonduri europene sau de la MaxBet - fie ar face o campanie pe Thunderclap, platforma de crowdspeaking dezvoltata de Droga5. Pentru ca, nu-i asa, ei nu fac doar advertising.
Pe care dintre cei doi il vrei presedinte? De ce?
Droga. Pentru ca Droga inca ma face sa vreau sa lucrez pentru el, iar Bogusky mai putin.
O campanie care te-a impresionat
After-Hours Athlete. Ultima pentru Under Armour. Spoturile retardate pentru Johnsonville. Sau faptul ca au platit niste fotografi sa le faca propriul stockphoto bank pentru Newcastle? Sau ca si-a vandut 49% unei agentii de talente si apoi au facut numai spoturi misto cu celebritati? Nici nu stiu cand sa ma opresc.
Aici nu mai e vorba de o singura campanie. Droga5 e o campanie la cum sa ramai relevant.
Cum l-ai convinge sa vina in Romania?
As incerca sa-i cumpar agentia. Adica acuma nah, probabil e valorificata pe la vreun miliard de dolari, dar hei, cu un caz bun, poate se gasesc niste fonduri europene.
Interesanta ar fi si o campanie pe Thunderclap, mai ales ca ei l-au facut.
Sau, ma rog, i-as scrie un mail. (Si apoi as deschide un pariu la MaxBet pe daca raspunde sau nu. Nu, nu stiu pe ce as paria, ca inca nu am scris mailul.)