Schimbare de strategie: Coca Cola inlocuieste fericirea

Schimbare de strategie: Coca Cola inlocuieste fericirea

Dupa sapte ani de “Open happiness”, Coca Cola renunta la monopolul pe fericire si isi indreapta strategia in alte directii.

Marcos de Quinto, Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, a anuntat azi o noua strategie globala de marketing „One brand” care, reuneste - pentru prima data - Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand, prin intermediul campaniei globale „Taste the Feeling”.

"Odata cu noua strategie "One brand", vom face trecerea de la campanii de brand diferite pentru gama Coca-Cola, la campanii pentru un singur brand iconic, care sarbatoreste atat brandul cat si produsul.” declara Marcos de Quinto (Director de Marketing in cadrul Companiei Coca-Cola).

Campania include 10 spoturi TV, peste 100 de imagini de campanie, realizate de fotografii de moda Guy Aroch si Nacho Ricci, o noua identitate vizuala, un nou imn si o noua semnatura audio.

Pentru a dezvolta aceasta campanie, Coca-Cola a reunit creativi din 10 agentii diferite de publicitate, iar, in final, cele 10 spoturi TV au fost create de Mercado-McCann, Sra. Rushmore, Santo si Oglivy & Mather New York.

Ca urmare a unui parteneriat incheiat in anul 2014, Avicii a produs o varianta remixata a melodiei „Taste the Feeling”, imnul campaniei, interpretata de Conrad Sewell. De asemenea, el va produce versiuni ale imnului destinate campaniilor UEFA EURO 2016TM si Jocurile Olimpice de la Rio, din 2016.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related