De regula, PR-ul iti aduce campania la cunostinta. Mai putin la David Droga. Asa incat, dintre Droga si Bogusky, primul e cel mai bun presedinte pentru Liviu David (Next Advertising). Are campanii arhipremiate, are si din specia nepremiate, dar toate s-au asimilat numai bine fara push-ul de PR. Cu alte cuvinte, n-ai ce sa mai zici, stai si admiri in liniste. Cat despre cum l-ar convinge sa ne viziteze, Liviu mizeaza pe o intriga specific romaneasca. In ce fel, vedeti mai jos.
Pe cine ai vrea in scaunul de presedinte?
Droga. Cand iti lansezi creatiile cu eticheta "agentia anului de tzashpe ori" e usor sa le faci vizibile. Oamenii o sa se uite macar de curiozitate. Vad insa in portofoliul Droga 5 si campanii care mi-au placut si nu stiam ca sunt ale lor. Cand campaniile tale nepremiate sunt exceptionale si cand se vorbeste despre ce faci si cand nu pompezi PR - asta inseamna sa fii tare.
Campanii care te-au impresionat
"If We Won" pentru Newcastle Brown Ale. Cea mai curajoasa campanie ever. Cum sa lansezi in America, tara patriotismului pe steroizi, ideea ca mai bine castigau englezii Razboiul de Independenta? Nu e ca si cum se prind toti idiotii, chiar vorbitori de engleza, de auto-ironiile fine ale umorului britanic. Trebuie sa iti asumi niste riscuri enorme. Kudos clientului si agentiei.
...si mai sunt si altele.
N.R. Mai multe spoturi din campania Newcastle Brown Ale - "If We Won", aici.
Cum l-ai convinge sa vina in Romania?
"Mai Droga,
Stii ca romanii au copiat cu nerusinare scoala aia de creatie la care ai fost si tu, AWARD School Australia?
Stii ce premii iau creativii din Romania, dupa 8 ani de Scoala ADC (copiata dupa AWARD School Australia)?
Pai nu stii. Vino sa vezi.
O sa-i faci fericiti pe toti cei care au copiat cu nerusinare AWARD School Australia."