N-o sa intram in dezbaterea Batman sau Superman, o vorbim pe asta dupa 18.00. Dar pe #DrogavsBogusky ne permitem sa mai zabovim un pic, alaturi de Razvan Capanescu (Leo Burnett Group). Care il prefera pe Droga, pentru statement-ul facut odata cu mutarea Droga5 pe Wall Street. Asta pe cand Bogusky se "retragea" in Colorado. Iar, apoi, Capa si-a facut treaba in a-l ademeni pe Droga pe meleaguri romanesti, la un pahar de rose la Cannes.
Droga ori Bogusky la presedintie?
Intre Droga sau Bogusky ar fi si mai greu de ales decat intre Batman si Spiderman. Amandoi sunt repere pentru industria comunicarii si au influentat major tot ce se intampla in domeniul asta (si nu numai) la nivel global.
Cu toate acestea, eu unul il prefer pe Droga. Pentru ca atunci cand Alex a ales retragerea si linistea in Colorado, Droga si-a mutat sediul pe Wall Street, in miezul business-ului mondial, facand un statement fantastic despre profesia asta, versus generarea unor perceptii aiurea de hipsteri in tabara.
Campania si impresia
Nu doar campaniile ma impresioneaza la Droga, ci felul in care influenteaza meseria asta (de la speech-uri, seminarii sau campanii, totul devine un manifest pe care mi-as dori sa il raspandesc imediat si sa il aplic de a doua zi).
Dar daca tot ar trebui sa aleg, campaniile pentru Newcastle Brown Ale sau Hardchorus pentru Puma sunt intre preferatele mele dintotdeauna.
N.R. Mai multe spoturi din cadrul campaniei Newcastle Brown Ale - "If We Won" aici.
La fel insa si o campanie de la Bogusky – “Counterfeit Mini” - pe care o folosesc si acum drept exemplu de integrare si pe care o revad periodic, out of sheer joy.
Cum ai face sa vina in Romania?
I-as aduce aminte cum discutam despre doua campanii romanesti langa un pahar de rose la Cannes si despre placuta prezenta feminina dimprejur. Si i-am spus razand atunci “come to Romania, it is the home of both”. A ras si el si a spus ca va veni odata, numai sa il invitam si in afara paharelor de seara.