Cand balanta nu se hotaraste intre Droga si Bogusky, incepe sa te doara capul. O aspirina, un antinevralgic? Da, dar tot mai bine e sa consulti oameni si sa auzi pareri. Poate rezonezi cu una sau cu alta. Uite, de exemplu, cum a rezonat si Mihai Fetcu (Geometry Global) mai mult cu campaniile semnate Droga5. Daca Bogusky s-ar incadra in tiparul 'publicitarului nelinistit', Droga ne arata cine ar trebui sa fie 'publicitarul adaptabil'. Si work-ul se prezinta in consecinta: campaniile Droga se baga in sufletul tau mai sincer si fara pretentii. Asta crede si Mihai. Vot la Droga, bifat-am!
[Droga vs. Bogusky] In locul lui Droga, Mihai Fetcu (Geometry Global) ne-ar vizita sigur
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: