Axe se maturizeaza si se intoarce la adolescenta

Axe se maturizeaza si se intoarce la adolescenta

Pare un paradox, dar are sens. Intorcandu-se la adolescenti, Axe descopera o abordare surprinzatoare a masculinitatii. Una matura si sensibila, care depaseste sexismul obisnuit.

Mult timp, comunicarea Axe a fost unidimensionala, spun cei de la Adweek. Stiti barbatii aceia, transformati in magneti sexy de lift. Dar, in ultimii ani, caricatura a facut locul unor mesaje diverse si bogate.

Cea mai recenta campanie, semnata de agentia 72andSunny din Amsterdam, se numeste "Find Your Magic" si renunta la consensul traditional al masculinitatii.

E loc, in acest imn, pentru barbati pe tocuri sau in carucior, barbosi cu pisici, barbati gay - dar, mai ales, e loc de un sentiment al libertatii si al bucuriei.

"Vrem sa eliberam barbatii de sub presiune si alte rahaturi si sa le dam puterea de a fi cei mai atractivi barbati care pot fi: ei insisi", spune Carlo Cavallone (directorul creativ al agentiei).

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related