Droga, Bogusky si sensurile brandului

Droga, Bogusky si sensurile brandului

Va puteti intreba, pe bune, ce a mai ramas de masurat. S-au luptat in fumul gratarelor, au jucat fotbal, s-au masurat in fata cainilor, au condus Dacii, au sedus femeile din piata, au dat pumni si au purtat maiouri de plasa. Nu ne oprim. Romania mai are multe de oferit pentru cei mai tari creativi ai lumii.

Au infruntat ei clienti din toate colturile lumii, au ademenit cele mai nastrusnice idei in reclame, au cautat slabiciunile celor mai diferite targeturi si au cucerit culmile popculturale, dar Skandenbergul este proba adevarata.

Droga spunea intr-un interviu: "Ducem aceleasi batalii pe care le duc toti, dar credem in ceea ce facem". Bogusky stie sa lupte cu metafore, de asemenea. Si are un inamic greu de combatut: frica. Adica "inamicul mortal al creativitatii, inovatiei si fericirii".

Ca sa ne intoarcem la lucruri pragmatice, noi am pregatit terenul: birtul, semintele si berea. Cine vine cu brandul?

Runda a 7-a este chiar aici:

Droga recupereaza un punct, iar scorul este de 3 la 4 pentru Bogusky.

Vor ajunge la egalitate? Se va distanta americanul? Isi va reveni australianul? Mai avem runde cat pentru toate astea. Iar scaunul de presedinte al juriului FIBRA asteapta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related